versie...ja of nee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilipower, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Ik moet zeggen dat de napijn mij meevalt, gisteren wel 3 uur een harde buik gehad, uiteindelijk met warme kruk wel in slaap gevallen.
    Het heeft wel erg indruk gemaakt want heb zo ongeveer de hele nacht er over gedroomd (of zo leek het)
    De kleine beweegt goed en daarom maak ik me ook geen zorgen.... had nog ff getwijfeld om te laten checken maar ik heb geen pijn in ritme ofzo of iets wat een slecht teken lijkt.

Ik wacht maandag af wat uit het gesprek lijdt, de verloskundige zei dat de baby niet in de beste positie ligt voor een stuitbevalling (half onvolkomen stuit) en dat het opvallend is dat ze nog geen cm is ingedaald... af en toe lijkt he wel dat ze aan de bovenkant eruit wil!
    Dan kan ik wel gaan nadenken over wat ik wil maar misschien is een gewone bevalling wel helemaal niet mogelijk.

Ik vind het wel echt een hele moeilijke beslissing.

Weten jullie wanneer het een geplande keizersnede wordt gepland? In welke week van de zwangerschap?

2. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik denk dat ik me er bij een half onvolkomen stuit niet aan zou wagen, maar laat je goed informeren.
    Bij mij is hij tijdens de bevalling pas ingedaald.
    KS wordt meestal in week 38 of 39 gepland.

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik krijg met 39 weken mn ks, mits hij tot dan op zich laat wachten ;)

Maar bij jou is je beeb dus nog niet ingedaald? Hopelijk draait ie nog vanuit zichzelf dan, zou nog kunnen dan toch?

Mijn uk kan niet lager meer, ligt echt heel diep met zn stuitje in mn bekken. Vandaag ook weer een groot stuk slijmprop verloren, dus ben echt benieuwd hoe t gaat lopen allemaal, al weet ik dat t verliezen van de slijmprop niet direct iets hoeft te betekenen hoor, was hem met 25 weken ook al een keer kwijt...

4. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Volgens mij is het best laat dat de kleine nog niet is gedaald vooral voor eerste kindje maar dat horen we maandag wel... Het is nu vooral vervelend want krijg steeds minder lucht.

De kans op draaien is heel klein vanwege de vorm van mijn buik, het hoofdje kan boven niet weg schijnbaar daarom ook geen draai poging meer.

Ik ben ook al weken geleden mijn slijmprop verloren maar dat wil geloof ik niet zo veel zeggen.

Ook al wordt er een datum gepland je weet nooit wanneer het zich aandient.

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Hier van de week naar de gyn geweest.

Gyn was het met mijn argumenten eens tegen de versie en een stuitbevalling.

Goed gesprek gehad over een keizersnede en deze staat dus nu ook gepland!

Mocht onze boy zich niet bedenken en toch met zijn koppie de goede kant op te gaan liggen dan houden wij 16 oktober onze baby boy in onze armen!

Echt bizar gevoel om gewoon een datum te weten!

Hier doen ze pas een keizersnede vanaf week 39 tenzij er een medische indicatie is om het eerderte doen.

6. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey hoi,

Hier ook een versie gehad met ongeveer 38 wkn. Ik heb de voor en nadelen tegenover elkaar gelegt en besloten een versie te proberen. Nu moet ik eerlijk zeggen ik kende niemand die wel eens een versie heeft gehad, ben dus alleen van de theorie uitgegaan.
    Ja het doet pijn, en na die tijd ook blauw. Maar wel gelukt en een "normale" bevalling gehad.
    Nu had ik een behoorlijk kleintje wat het missch makkelijker maakte maar wat ook meer kans zou geven op terug draaien, maar dat is bij mij ook niet gebeurt. Hier dus een succes verhaal, hoop dat je er wat aan hebt.

Succes met je beslissing.

Deel Deze Pagina