Ben jij ooit bij de bevalling van een ander geweest?

Discussie in 'De bevalling' gestart door RosaLynn, 28 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ben jij wel eens bij een bevalling van een ander geweest?

Ik mocht hij de bevalling van mijn zusje zijn, samen met haar partner..
    Dat was zo mooi.
    Ook heb ik heel veel mooie foto's voor haar gemaakt en haar ondersteund bij de weeën.

Mijn vriendin op school die in een nare situatie zwanger raakte en besloot er alleen voor te gaan als 16 jarige, heb ik ook heel de zwangerschap ondersteund.
    Het is dat ik niet in de buurt was, anders was ik ook bij de bevalling aanwezig geweest.
    Paar uur na de bevalling , meteen naar haar toe geweest in het ziekenhuis en nog steeds beste maatjes:D

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Mooi he??

Ik ben bij de bevalling van mijn zus geweest.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik zou bij de bevalling van mijn beste vriendin zijn.. Alleen besloot haar zoontje in de nacht van 25 op 26 augustus te komen en ik ben in de ochtend op 25 augustus bevallen... Ik kan helaas niet 24 uur binnen mijn bevaltijd anderhalf uur gaan rijden...! Dus helaas gemist :(

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nee nog nooit... Maar ik heb twee dochters dus wie weet.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bij de bevalling van mijn hostmum toen ik aupair was daar. Vond het een ontzettend mooie ervaring en ben haar nog steeds dankbaar dat ik erbij mocht zijn.

6. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Bij de bevalling van mijn zusje, supermooi om erbij te zijn geweest

7. lies276

lies276 Niet meer actief

Heeeeeeel vaak, want het was mijn werk, haha!:D
    verder ook bij de bevallingen van mijn zus, zusje, vriendinnen en 2 schoonzussen.
    Bij familie/ vriendinnen is het natuurlijk wel extra speciaal!

8. 2jees

2jees Niet meer actief

Nee en ik zou het ook niet willen.. Wilde bij mezelf ook niks zien, geeneens de placenta :)

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Niet zelf bij geweest maar wel de films bekeken van beide kindjes van een vriendin. Zelf een keizersnede gehad dus vond t wel mooi maar ook weer anders omdat je degene kent. Op televisie staat het toch verder van je af..ondanks dat ik soms moet huilen als t kindje niet direct huilt ofzo (zit dan ook echt met grote ogen en een kloppend hart te wachten totdat t kindje huilt)

Eerste kindje was heel heftig om te zien en de tweede was heel mooi (gelukkig liet ze eerst de bevalling van haar tweede kindje zien)

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Oeh genoeg...heel veel keizersnedes en een enkeling die voor een epiduraal naar de OK kwam maar het kindje besloot dat het niet meer nodig was :)
    De mensen die ik persoonlijk kende waren een paar collega's en een vriendin van mn zus. Echter was ik niet als ' gast' maar als zorgverlener aanwezig...dus telt niet helemaal :)

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

ja, bij een vriendin van mij. Ze is vluchtelinge en heeft geen familie hier wonen, de vader van het kindje is niet in beeld. Ik ben erbij geweest van 2 cm ontsluiting tot een uur naar de geboorte, het was geweldig! toen snel naar huis gegaan, uurtje geslapen en toen opstaan om voor mijn eigen kinderen te zorgen :D

ik zou het graag nog eens meemaken, was een unieke belevenis.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nog nooit. Lijkt me heel bijzonder!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nog nooit lijkt me heel bijzonder ! Wel ga ik hypnorbirthing cursus geven en wil misschien doula worden, dus dan zal t wel komen maar dus wel werk gerelateerd.

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nog nooit maar begin eind september aan mn stage als kraamverzorgende dus zal vast komen!

Deel Deze Pagina