Heb rond vier uur een ballonkatheter gekregen (opgevuld tot 5 cm), en die viel er om negen uur alweer uit! Iemand ervaring hiermee? Heeft hij dan wel z'n werk kunnen doen? Had wel meteen lichte weeën en veel menstruatiepijn. Dat is nu weer afgezwakt. Had ook al 1a2 cm ontsluiting. Morgenvroeg moet ik terug en word ik ingeleid. Hopelijk heeft de ballon wel iets gedaan...
Bioluun! Wat spannend dit. Ik ga duimen voor je op een mooie bevalling. Ik ben 2 keer ingeleid en heb voor beide inleidingen eerst een ballonkatheter gehad ter voorbereiding. Beiden vielen er ook uit na een uurtje of 5, had ook beide keren 2cm ontsluiting. De volgende ochtenden had ik dan 3 cm, tot zo ver waren ze bij mij gevuld. Edit; ik heb altijd begrepen dat hij uitvalt als je voldoende ontsluiting hebt. En dat klopte bij mij dus wel. Lijkt me ook wel logisch dat het zo werkt.
Bij mij is ie om 17.00 ingebracht en 's ochtends trok ik er zelf aan, toen kwam hij eruit. Ik had 1 a 2 centimeter dus ze gingen de vliezen nog niet breken. Ik kreeg tabletten ingebracht rond 10 uur en rond 14.00. Daarna kreeg ik krampen die overgingen in weëen rond middernacht. Ik had 3 a 4 centimeter en ze hebben mijn vliezen gebroken. De volgende ochtend om 9.31 bevallen. Succes!!