Hoe een frisruikende kast?

Discussie in 'De lounge' gestart door koekie monster, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik gebruikte altijd geurzakjes maar in het kader van de bezuiniginge. Dacht ik dat dat ook op een andere manier moet kunnen. Heb ooit gehoord van een nlok zeep ofzo. Heeft iemand een idee om goedkoper een frisse kast te krijgen?
    Groetjes

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Mijn moeder legde altijd een blokje zeep in de kast. Als het blokje niet meer ruikt gebruik je het gewoon om he handen mee te wassen, dat is nog eens besparen :D

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Die wasverzachter korrels van Silan in de kast leggen heb ik weleens gehoord. Nooit zelf geprobeerd dus weet niet of het werkt.

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    De 'ouderwetse' stukken zeep in de kast leggen (kan gewoon in de verpakking). En daarna kan je ze gewoon nog gebruiken voor het handen wassen.

5. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

dat ga ik eens proberen. een blok zeep. enig idee hoelang je met een blok zeep doet (de geur als ze in de kast liggen natuurlijk) :)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Lang heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!
    Ik heb jaren een gehaakt zwaantje in mn kast gehad... en daarin zat zo'n blok zeep/.... dat was ver voor het tijdperk van "geurzakjes" :D
    De verpakking laat de geur wel door, maar omdat er een verpakking omheen zit kan de zeep niet "vergaan"

Ik heb nu gewoon Zwitsalblokken in de kast van de jongste.... mede na een slechte ervaring met die zakjes... die gaan nl "zweten" en dan kun je vlekken krijgen in kleding en je kastplanken

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier altijd blokken zeep in de kast voor de geur, ik wissel ze denk ik 1x per 4 maanden eens om
    werkt goed

mijn zus zet altijd een lege fles wasmiddel/wasverzachter in de kast en dan ruikt het ook wel een week of 2 nog goed

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier geen geurtjes in de kast , gewoon lekker ruikende was:p

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier ruik ik ook geen 'onfrisse' luchten in de kast. Ik was met een dopje wasverzachter en dat zorgt dat de was echt lekker en fris ruikt.
    Bij de babykleding heb ik wel Switzal geurbuiltjes...

10. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak zelf geurzakjes met sterk ruikend wasmiddel.
    Doet het prima.
    En gooi ik naderhand leeg in de machine!

Deel Deze Pagina