Versiering huis en tuin na geboorte

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thauma, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

We krijgen veel kindjes in de buurt binnenkort. Een ervan is de onze. Ik ben nu op zoek naar leuke ideeen voor versiering. Hoeft niet standaard te zijn...
    We zouden in ieder geval niet blij worden van enorme opblaasgevaartes in de tuin (gaat beslist ten koste van de planten).
    Ik weet niet wie dat bij ons gaat doen. Mogelijk mijn man met een buurman samen.

Wie heeft leuke en originele tips? Links en foto's zijn natuurlijk helemaal geweldig :)

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Je hebt ook leuke raamstickers, ooievaar die in je raam vliegt bij xenos.of een bouwbord, met projectm aannemer, financiering...erg ludiek

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Wij hadden bij onze zoon heel leuk een waslijn door de tuin, was van een kunstenares echt super leuk met allemaal houten attributen. Romper, knuffel beer, naambordje etc. Maar zo iets zou je zelf ook kunnen maken natuurlijk. Bij onze dochter hadden we slingers en een leuke raamsticker ;)

4. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Kijk eens op Foppiez.nl, daar hebben wij een leuke raamsticker met naam vandaan en hebben ze ook spandoeken voor de geboorte. Misschien zit er wat tussen wat je leuk vind

5. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wij hadden een geboortebord van stampertje en een slinger met hoera een jongen

6. SLT

SLT Lid

12 apr 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waslijn spannen met bijv rompertjes ( of kleine shirtjes) met de naam van de kleine. Iedere romper een letter (mits de naam niet te lang is...)

7. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik wou juist dat ik een tuin had dan had ik juist zo;n grote ooievaar neer gezet :D haha nu doen we zo;n kleintje wat door t raam vliegt

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wij hebben zelf de tuin niet versierd.. wel verschillende geboorteborden van vrienden (2x), familie (2x), en buurt. Dus het was wel duidelijk ;)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier hebben de vrienden en familie de tuin versierd;
    Bord met "P" L.oys en een kinderwagen afbeelding, een groot hello kitty bord, een ooienvaar bord en een zwitsal raamsticker met de naam er onder.
    Oh ja en de eerste dagen een roze/wit lint om het huis met "Hoera een meisje" :D

10. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Wij hebben zelf een bord gekocht met de oudste omdat ik totaal niet van een ooievaar in de tuin hou of van een ander lelijk bord ;) .... Dus bij beide meiden een geboorte bord klein beetje slingers.en ballonnen .... En op de voordeur stonden de namen

Deel Deze Pagina