Wat een fantastische buggy!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Tweekids, Jan 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Even delen met jullie:

Petite Star Zia-X Buggy Jet Black Incl. Voetenzak | Buggies | Baby-Dump

Wat een fantastisch ding, verstelbare handvaten, vertelbare rugleuning, inclusief adapters maxicosi , inclusief regenhoes, er zit vering in de buggy en het belangrijkste compact en in 1 x in te klappen dus niet het hele onderstel eraf halen! En het loopt gewoon stukken beter als die paraplu buggy's !

2. Growing

Growing Lid

Sep 28, 2013
    87
    0
    0
    Ik gebruik deze af en toe, en net omdat het zo'n lichtgewicht buggy is is deze al meermaals omgeklapt met kindje erin wanneer deze voorover leunde.
    Ps. Wil je enthousiasme zeker niet temperen maar zou het om deze reden niet aanbevelen.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    O wat vreemd joh, ik cross deze dagen stoep af en stoep op en nergens last van en er zit toch echt een jochie in van 11 kg ! Misschien doe je wat verkeerd?

4. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik dacht dat je laatst een Hauck Viper buggy had besteld? Toch een andere geworden? Fijn dat je er blij mee bent!
    Ik wil verder ook je enthousiasme niet temperen, maar herken wel het verhaal van Growing. Omdat ik de buggy initieel ook interessant vond (de handvaten kunnen relatief hoog), heb ik veel online gezocht naar ervaringen. Er zijn meerdere verhalen te vinden van kindjes die met buggy en al zijn omgekukeld. Vaak juist als de buggy stilstaat en het kindje naar een van de zijkanten naar voren buigt, bijvoorbeeld om iets te pakken.

Voor het rijden dus misschien prima, maar ik zou er wel op letten dat je kind liever niet alleen laat staan in deze buggy. Wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat dat bij jou ook eens gaat gebeuren, maar de kans is mogelijk. Hoop dat je er veel rijplezier van hebt en er toch blij mee bent, het is niet dat ik de pret wil bederven namelijk.

Welke kleur heb je uitgekozen? Ik vond die met die gekleurde bolletjes zo vrolijk :)

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Wat vreemd heb echt nergens last van haha.
    Hebben een zwarte mochten het showmodel meenemen dus nog stukje goedkoper :)
    Ach die Hauck is een lang verhaal:

17 dec besteld bij bol.com zou 8 januari binnenkomen op de dag zelf krijg ik te horen dat de levering verlaat is en uiterlijk 29 januari en zou zijn, 10 januari een email met dat ik mijn geld terug krijg omdat hij niet leverbaar is.
    Ik balen natuurlijk, dus bij Babywalz besteld die was de enige die ze verkocht, afgelopen maandag besteld met acceptgiro betalen, donderdag een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik de track en trace code zou krijgen omdat de levertijd een week zou zijn. Krijg ik een mail terug dat ik niet achteraf mag betalen voor zo'n hoog bedrag dus ik binnenkort een mailtje krijg met het bericht dat ik vooraf over moet maken, nou toen was ik er wel heel erg klaar mee zoals je begrijpt ;) Dus toen afgelopen vrijdag naar de babydump gegaan en daar deze gekocht en kinderwagen dus nu nog blijer en zeker omdat ik de buggy echt fantastisch vindt lopen! :)

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female

Share This Page