Babyfoon tips?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ladycake, Feb 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

May 14, 2011
    531
    0
    0
    Hallo,

Ik ben alvast een beetje aan het rondkijken naar wat we willen en wat er mogelijk is. Het duurt natuurlijk nog een hele tijd voor het nodig is maar lees me liever vast in.
    Op dit moment hebben wij voor onze dochter van 2 een vrij simpele maar goede babyfoon van Alecto. Zo eentje waarmee je ook muziekjes kunt afspelen.
    Nu er een tweede op komst is vraag ik mij af, wat is handig/slim?

- gebruiken jullie 2 babyfoons voor beide kinderen 1?
    - hebben jullie een babyfoon met 2 baby units?
    - gebruiken jullie de babyfoon helemaal niet meer voor de oudste?

Als de kleine geboren wordt is ons meisje 2,5 jaar en zal de baby (hopelijk) de eerste weken bij ons op de slaapkamer beneden slapen.
    Alleen als de kleine naar zijn/haar eigen kamertje gaat slapen beide kindjes boven en wij beneden.

Ik hoop dat jullie tips/adviezen hebben.

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Ik lees mee bij ons straks ook een kindje van 2,5 haha

3. frommel86

frommel86 Actief lid

Dec 16, 2011
    483
    0
    16
    Ik heb zelf een kinderopvang en heb er indd voor elke kamer 1. Voor de kamer van de kindjes en voor mijn zoontje. In mei verwachtten wij onze dochter dan is mijn zoontje 2,5 hij krijgt dan deze babyfoon op zijn kamer:Babyfoon | Digitale Babyfoon van Motorola MBP-8

zijn huidige alecto dbx 88 blijft dan bij de baby. Ik vind het zelf wel fijn aangezien hij op zolder gaat slapen... Deze van motorola gebruik ik nu ook voor de opvang en is super, geen storing en heel goed geluid, dect. WEl verder heel simpel maar vind ook meer niet nodig bij hem straks. De muziekjes gebruik ik eigenlijk nooit van de alecto maar die bevalt me ook super. De motorola ook en helemaal voor een peuter. Leuke prijs ook als je even rondkijkt

4. Ladycake

Ladycake Bekend lid

May 14, 2011
    531
    0
    0
    Bedankt Frummel! Wij gebruiken het muziekje wel elke middag en avond voor ons meisje dus deze babyfoon blijft gewoon sowieso bij haar.
    Daarom denk ik ook dat 2 losse beter/handiger is omdat anders het muziekje altijd bij beide kindjes af gaat, als er al een muziek optie zit op die babyfoons met 2 baby units.

5. frommel86

frommel86 Actief lid

Dec 16, 2011
    483
    0
    16
    Ik zou inderdaad ook eerder kiezen voor 2 losse dan 1 combi apparaat....

Share This Page