versiertrucs/smoesjes klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nana8, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zei ook gewoon: Schat, we moeten weer! Mn eitje staat op springen!

Maar na zoveel ronden merkte ik aan hem, dat hij het echt als een verplichting ging voelen, en dat vond ik niet leuk voor hem. Ook merkte ik dat iedere keer als we dan seks hadden in de vruchtbare periode het extra druk legde op hem, als ik dan WEER ongesteld werd.

Als ik dan zin had, dan vroeg hij: Je bent zeker in je vruchtbare dagen?

Ik nee hoor;) (terwijl het wel zo was) zo probeerde ik de druk er een beetje af te krijgen.

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    kanaal 710 van ziggo, haha

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zeg gewoon, schatje kheb zin in je :p
    Ben je overal vanaf :p Voelt hij zich nog gewild ook ;)

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier geen smoesjes. We willen samen graag nog een kindje en daar moet je nou eenmaal wel wat voor doen.

5. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @nana8: hahaha ik herken het helemaal:D
    Heb nu ook beter me cyclus door en idd als ik in me vruchtbare periode ben heb ik meer zin.
    Vriendlief vind dat niet zo erg, hij vind het wel leuk als ik extra me best doe om hem te verleiden.
    Lekker strelen of juist iets sexy's aan doen;)
    Good luck
    x

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Mijn man weet wel ongeveer welke tijd ik zit maar doen het alleen als we zin hebben, als het er van komt zeg maar, om éen of andere reden. Nooit geforceerd door kleding of opmerkingen, hou ik niet van. Maar t is maar 1 of 2 keer per maand dat scheelt.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    vind het een K*T steek als je je man het bed in lokt omdat je vruchtbaar bent en niet omdat je de liefde met hem wil bedrijven omdat je van hem houdt een kidnje van hem wil en opgewonden bent.. Het is iets wat je moet delen en niet mot forceren, sorry voor mijn gescheld maar snap het niet zo goed.... Daarbij, je hebt vanzelf meer zin als je rond je ei zit... jammer dat je hierover niet gewoon kunt praten... Zou zelf het idee hebben dat ik um beduvel..

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Volledig mee eens!

9. nana8

nana8 Lid

10 jul 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen tot nu toe voor de reacties!

Bjanc: vindt dit wel heel erg hard om het een 'kutstreek' te noemen wanneer je zoals jij het noemt sex hebt omdat je een baby wilt en niet omdat je direct zin hebt. En hem het bed inlokken... tja zo zie ik dit dus echt niet! Denk namelijk dat hier heel wat meer vrouwen hun best doen om op hun vruchtbare dagen sex te hebben en dat ik hier zeker niet de enigste in ben. Het is heus niet zo dat ik daarom minder van mijn man houdt of dat ik hem beduvel, tuurlijk genieten we van en met elkaar. Het is nu eenmaal een feit dat wanneer je rond je vruchtbare dagen vrijt, je toch meer kans hebt op een zwangerschap en dat is dan meteen ook een reden voor mij om dan toch vaker te vrijen... omdat ik zin heb/van mijn man houdt/én graag zwanger wil worden.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Graag gedaan nana en geniet van elkaar he meis knuf.
    En echt meis laat het niet op moetjes uit komen , neem van mij aan dat is echt niet fijn.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Totaal niet mee eens en ontzettend hard geoordeeld over iemand die je niet kent. Natuurlijk houdt ze van hem, ze willen samen een kindje!! Maar sommige mannen hebben er nou eenmaal moeite mee om te presteren als het moment daar is. En helaas is dat moment maar één keer in de maand.
    Sorry, maar ik wil ook gewoon sex rond mijn ei. En misschien ben ik dan toevallig net niet opgewonden, maar ik zet me er dan wel toe. Wil gewoon geen maand overslaan, want het duurt al zo lang allemaal. En dit doet toaal niks af aan mijn liefde voor mijn vriend.
    Ik kan er toevallig goed met mijn vriend over praten. Hij heeft er totaal geen moeite mee als hij weet dat ik vruchtbaar ben. Maar als dit wel het geval is, dan ga je toch niet iedere keer zeggen dat je ei eraan komt? Dan probeer je hem te versieren en op te winden en er samen een leuke tijd van te maken en te hopen dat het raak is.
    TS. hoop dat je iets hebt gehad aan de reacties en dat jullie snel zwanger mogen worden.

12. pantertje

pantertje Bekend lid

31 dec 2010
    531
    0
    0
    en dit zijn overduidelijk de woorden van iemand die net begonnen is met proberen en geen idee heeft hoe het voelt om lang bezig te zijn... heel erg hard en dom geoordeeld. Als je zwanger wilt worden, zal je het toch in je vruchtbare periode moeten doen. En als je hem verleid (met in je achterhoofd: ik zit in mijn vruchtbare dagen) dan hou je niet minder van hem. misschien hou je JUIST van hem, omdat je een kindje van hem wil.

13. nana8

nana8 Lid

10 jul 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marnat, Tara84 en Pantertje bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me goed!

Liefs Nana.

14. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Hi Bjanc,

Ik hoop voor je dat je niet de situatie komt zoals degene die de topic opent. In je banner zie ik dat je redelijk recent gestopt bent en in je tweede ronde zit. Ook ik heb het redelijk relax gedaan totdat ik nu een jaar verder ben. En ik moet je eerlijk zeggen als ik vruchtbaar ben en we hebben dan geen sex, baal ik. De MMM komt dan weer dichterbij.....En eenmaal daarin zul je het "moeten" doen op aanwijzing van de gyn.
    Maar misschien heb je een geluk dat je vent nu eenmaal erg vaak sex heeft en dat is fijn. Maar zo zijn niet alle relaties en het zou fijn zijn als iedereen niet zo oordeelt over elkaar, maar elkaar steunt.

Nogmaals misschien moet je het eerst ervaren (hoop het absoluut niet voor je) voordat je kan oordelen.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nana@ Meis graag gedaan we zijn er voor elkaar om te helpen en steunen waar nodig is.
    En kunnen helpen natuurlijk .

Als je wat wil weten vraag gerust of snuffel eerst wat op zp.
    Mis zijn daar dan antwoorden op je vragen zo niet.
    Mag je me ook pbb hoor.

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wat lief van je! Respect voor jou dat je nog zo kunt reageren in jouw situatie.
    En ik ben het er helemaal mee eens, we zitten hier om elkaar te steunen en niet om elkaar af te vallen!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje meis ja ik heb geen keus ik moet me er bij neer leggen [ hoe moeilijk ook ] maar nana nog niet gelukkig en daarom wl ik er voor haar zijn.
    Zij vraagt zo iets niet voor niks.
    Anders was ze er wel uit gekomen.

En ook voor jou hoor als het nodig is :D

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Echt heel mooi van je, hoedje af hoor! :)

Liefs
    xoxox

19. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik hoop het ook niet voor Bjanc. En heel veel sterkte voor de TS. Ik was het met Bjanc eens en toch 25 rondes gehad hoor.

Maar jouw antwoord klopt ook niet toch? als je vruchtbaar bent en geen sex gehad hebt om wat voor reden dan ook, komt de MMM toch niet dichterbij? Ten eerste ben je niet verplicht om MMM te doen, je kunt ook blijven proberen maar dat is ieder voor zich. Zoals jij het zegt lijkt het dat je na een jaar MMM moet, maar dat zou wat dwaas zijn als je gewoon geen sex gehad hebt en om die reden niet zwanger bent.

20. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    wij doen het heel gepland, kan niet anders zeggen. Hebben een drukke baan en zijn ´s avonds vaak gewoon te moe om seks te hebben. Als ik rond mijn eisprong zit zeg ik wel quasigrappend tegen mijn vriend dat we deze week weer ´aan de bak moeten´ en zelfs dan zijn we vaak gewoon moe! Dan maar geforceerd seks. We kunnen er ook om lachen dan hoor. Tja, feit blijft dat als we rond mijn ei geen seks hebben, er geen kindje komt en dat willen we juist zo graag! Omdat we van elkaar houden en ons gezinnetje graag compleet willen maken.
    Dus ja het is een geforceerde boel tussen de lakens...met een knipooog, dat wel gelukkig. Na afloop zeg ik altijd ´goed gedaan schat´en ´zwem zwem!!´ tegen zijn visjes ;)

Deel Deze Pagina