Beduvelen is als je met een of je eigen man heel bewust seks hebt in je vruchtbare periode terwijl jij een kind wil en hij niet. Dat is een k"tstreek.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand of mensen te veroordelen. Niemand moet iets, iedereen moet het zelf beslissen wat zij willen. Het enige wat ik aan wilde geven is dat er relaties zijn waarin seks hebben om de dag, geen probleem is. En in andere relaties ligt dat anders (zoals bij mij) en een tip handig kan zijn. Dat is het lastige met tekst, dat iedereen het anders kan interpreteren. Misschien was het de woordkeus die voor mij maakte dat ik reageerde en in combinatie met mijn eigen ervaring. Ik ga me verder ook niet verantwoorden waarom ik dan wel of niet voor een MMM zal gaan. De topic ging over tips krijgen dus ik laat het maar over aan mensen die dat doen! Ik heb geen tips omdat ik met hetzelfde probleem heb! Ik lees dus mee
ook hier wist mijn lief precies wanneer mijn vruchtbare periode er aan kwam en moet zeggen dat dat ook de periode was dat ik meer zin in sex had. gewoon het leuk maken in bed, komt alles goed.
Alex@ Wat voor probleem dan meis mis kan ik je ergens mee helpen. Ik begrijp dat je al in de mmm zit/ of er dichter bij komt? Ik heb er in gezeten mis ken ik je geruststellen? Als ik kan wil ik je graag helpen.
je moet ook lol hebben tijdens de sex, das voor de bevruchting serieus heel bevorderlijk! en als je het alleen doet als het moet, kan de lol er wel eens vanaf gaan..... das zonde vind ik.
Hoi Marnat, Lief van je! Om het kort te houden, ik heb in een voorstaduim van baarmdrhals kanker gezeten, gelukkig helemaal genezen. Maar ook een megavleesboom en die moet verwijderd gaan worden in de toekomst, liefst nadat ik zwanger ben geworden. Op zich ben ik niet bang voor de MMM, maar we hebben gewoon wat meer haast. Niet alleen vanwege de vleesboom maar ook wat betreft gevoel. Val toch rauw op je dak als ze vertellen dat ze mogelijk iets kwaadaardigs hebben ontdekt. Het vrije/blije was er voordat wij begonnen al vanaf. Meteen bij een gyn. en die zet ook druk. Heb je een kinderwens? Ja, dan zal ik niet te lang wachten. Oké, prima, maar het zet meteen druk "het zwanger worden " en op je relatie. Ook gaf hij aan lukt het niet voor november dan moet je langskomen. oJeuhhh nog meer druk...Maar had hij niet voorgesteld dan was het wrs ook niet goed geweest voor me, want dan had me weer druk gemaakt wanneer ik langs moest gaan. Gelukkig kunnen we het samen goed aan. Maar sinds een jaar kijk ik iets anders tegen de wereld aan Ben ook gewoon blij dat ik kan proberen om zwanger te worden, het had ook anders af kunnen lopen. Nu heb ik toch nog verteld want dan weer niet mijn bedoeling is. Hoort ook niet in deze topic thuis. Maar ik vind het lief dat je het aanbied! Dus vandaar dat ik even reageer. Lucht toch wel op! Nogmaals het was niet mijn bedoeling om deze topic ervoor te gebruiken!
Alex@ nana geeft mij maar de schuld ik vraag aan jou, en vind ze het erg hoor ik het wel van haar. Meis aller eerst een dikke knuf wat een elende baha. Vleesboom had ik ook is al weg gehaald in 2009 1 van 4,5 cm. Waarom halen ze hem bij jou nu niet weg mis is dat het probleem? Ja de mmm is zwaar vooral als er druk achter zit . Mocht je wat willen weten over de vleesboom pbb me maar ik kan je er wel wat over vertellen, als je meer wil weten. Heel veel succes en hoop dat je het geluk waar je lang op wacht mag mee maken.
Vleesboom was 7 bij 7 bij 8 cm, dus groot...Hij is aan het krimpen dus de gyn heeft hoop dat ie kleiner wordt. Volgens mij is dat ook zo, aangezien ik al 5 maanden geen klachten meer heb die ik voorheen wel had. Daarnaast is ook een stuk baarmdrhals weggehaald vanwege dat voorstaduim. Dus hij adviseerde om het af te wachten en ondertussen proberen om zwanger te worden. Wat lastig is als je niet om iedere dag seks hebt en een onregelmatige cyclus! Man en ik hebben besloten om te wachten tot eind januari, om ons zelf meer rust te geven! Maar wie weet, want ik ben nu al ruim 2 weken overtijd! Dus misschien blijft de ellende wel bespaard! Nogmaals bedankt voor je lieve berichtje! En ik meen het uit de grond van mijn hart, ik ben iedere dag dankbaar dat ik mijn lijf een jaar geleden aan de bel trok om aan te geven dat er iets niet goed was (zijn weinig tot geen klachten). En dat het uiteindelijk goed af is gelopen. Heb dus wel vertrouwen in mijn lijf en in de toekomst! Maar jij hebt ook een behoorlijk wat meegemaakt lees ik in je banner....
Alex@ die is idd groot ! en idd wie weet is alles niet nodig . al twee week over tijd? spannend duim voor je. Mocht het wel nodig zijn mag je altijd pbb hoor . Doe idd rustig aan en geniet vooral van elkaar , en fijn dat je samen er over kunt hebben en veel steun hebt aan elkaar. heel belangrijk. Idd lus ik er ook al aardig van maar helaas is het over en uit voor ons. In vruchtbaarbehandeling deel staat wel een topic van mij als je meer er over wil weten en anders bij mijn eigen gestarte topic s staat ook 1 over de vleesboom. Nana hoe gaat het met jou meis?
G89@ Idd je moet wel de lol er in houden , zelf als je in de mmm zit Wij houden de lol er nu zelf in nu wij weten dat het niet meer mogelijk is. Je kunt eens zeggen als je er voor gaan klussen zo van we kunnen ook gaan vissen mis vang ik nog eens wat. Of schat vandaag doe ik me ogen dicht want ik zou wel een meisje willen, dat de ander dan zegt nee ik hou ze open ik wil voor een jongen. En in de mmm zijden wij wel eens kom gaan lotje weer in het potje doen bij aadje. Of biljarten of darten, zo hou je de lol er in.
naja k*tstreek was misschien een groot woord, maar zwanger word je samen, daar kies je samen voor, daar hoeft geen druk op te liggen. Ze wil toch ook dat je kindje een product van de liefde word en geen uitgelteld en gepland mensje? Ik snap dat het belangrijk is om rond je vruchtbare perioden seks te hebben en wilde ook niemand veroordelen met mijn woorden, maar vind de vraag: "Wie heeft er smoezen om mijn partner in bed te krijgen in mijn vruchtbare perioden" niet getuigen van een gedeelde wens.. als je je partner het bed in wil hebben rond je vruchtbare dagen, kun je er misschien beter voor kiezen om gewoon structureler seks te hebben gewoon lekker om de 2 of 3 dagen.. ken weinig mensen die dat te veel of te vaak vinden.. Zit ondertussen ook in de derde ronde, en das inderdaad nog niet zo veel, neemt niet weg dat ook ik liever vandaag dan morgen zwanger ben. MAar ik zal nooit net doen alsof ik (super)opgewonden ben ofzo als ik dat niet ben.. dat vind ik niet fair.. MAar dat is misschien mee rmijn stukje.. ik zou ook nooit tegen iemand zeggen dattie iets leuks aan heeft als ik dat niet meen. Ik snap dat dat niet te vergelijken is. Vind dat je iemand anders en jezelf niet voor de gek moet houden door op die manier te "werken" aan een kindje, een wondertje, een product der liefde... hihi, klinkt clichee!! Nogmaals als ik iemand er mee gekwetst heb, mijn excuus maar blijf wel bij mijn mening.
Bjanc@ nana vraag niks verkeerd ze vraagt gewoon om tip in haar vruchtbare tijd. Daar is niks mis mee, en zouden toch tip kunnen zijn die de kans eventueel vergroot! En het voor haar en manlief makkelijker word, zodat haar man zich prettig blijft voelen als ze gaan klussen. Zij doen het ook uit liefde juist omdat ze van elkaar houden. De mmm daar moet je , maar zover is ze nog niet gelukkig en hoop ik ook niet voor haar. Het mooiste is om een kindje uit liefde op de spontane wijze te doen , en dat mag met kaarslicht mooi nachthemd aan , maakt het toch leuker en spannender! Wou dat dat bij ons zo kon maar helaas moest aadje het zaadje samen met lotje in een potje! dat gaat niet met kaarslicht hoor en dat is echt niet hoe een vrouw haar liefde zien wil hoor. Jij mag je mening houden daar is ook niets mis mee.
Dan is hier al nummer 2, wij hebben, denk ik, 3 keer in de maand sex en dat is voor ons allebei voldoende. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken, om de dag sex en dat is echt niet omdat ik niet van m'n man houd.
ok, dat verkleind de kans natuurlijk wel enorm.. zo weinig seks... Het ziekenhuis verhaal en lotje en aadje gun in niemand Marmat.. Ik hoop dat het bij iedereen komt als het komt. Helaas is dat niet zo en moeten mensen idd met aadje het zaatje en lotje in het potje doen.. heel erg naar... en wie weet komen wij daar zelf ook ooit bij uit... Als je maar 2 kee rper maand seks hebt, dan weet je ventje toch ook dat als je voor de 3de keer komt dat je waarschijnlijk vruchtbaar bent.. dan weet ie toch ook dat ie raak moet schieten om het zo maar te zeggen. Ik hoop voor alle dames dat het goed komt! en nogmaals, ik wilde niemand kwetsen