versiertrucs/smoesjes klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nana8, 1 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hoezo, de eerste of tweede keer kan toch ook rond de eisprong vallen. Het is zoals het gaat bij ons. En mijn man zegt heus niet ho dit is al de derde keer deze maand toch?? Haha het idee. Maar ben van mijn MK ook zwanger geworden van 1x in de maand sex.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Alex@ Hoe gaat het met jou meis?

Bjanc@ Er zijn meiden die mazel hebben met weinig sex ! en sommigen hoeven elkaar maar te kussen of aan te kijken.
    En hup ze zijn zwanger.

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik ben even een weekje op vakantie geweest, maar was toch nog benieuwd naar dit topic:) Bjanc, ik vind het goed dat je bovenstaand stukje nog even gepost hebt. Ik begrijp je gedachtengang, maar helaas werkt het inderdaad niet zo voor iedereen. Het woord "smoesjes" is wat mij betreft ook niet helemaal geweldig gekozen, maar goed, daar ga ik niet over vallen. Ik begrijp wat TS vraagt.
    Zo, dat is wat ik er nog even over wilde zeggen:) En ik wens iedereen toe dat ze eens dat wondertje mogen ontvangen. (ik zit zelf momenteel weer goed in de zenuwen:))

liefs Tara

4. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Haai,.

Ik ben na 22 dagen overtijd ongesteld geworden, dus in ieder geval duidelijkheid!

Deze week gaan we lekker op vakantie, dus we gaan er lekker uit! Verder weinig nieuws. Heb geen idee wanneer mijn eisprong is en ik ga in de vakantie niet moeilijk doen. Dus we zien wel:)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Alex@ Rot lijf hebben we ook he!
    Maar wel fijn dat je zekerheid hebt , en nu rustig op vakantie kunt deze week.
    Ik wens je een fijne en ontspannen vakantie meis.
    Knuffie mee.

Deel Deze Pagina