hey meiden ik heb nu iets maar wist niet waar deze moest staan omdat ik niet zwanger ben/wil worden ik wordt om de 2 dagen'"ongesteld" niet veel eerst bruin rood en 1 das echt bloed en dan is het weer afgelopen nu heb ik al 3 dagen erg veel buikpijn aan de onderkant van mijn buik en links onder/zij echt steken net of ik door een mes wordt gestoken en kan niet meer lopen recht op zitten enz na een half uur trekt het weer weg maar nu heb ik zwarte bloed? echt veel net of ik ongesteld ben moet heel vaak maandverband wisselen en zitten ook stolsels in ook zwart nu vraag ik me af of het normaal is
Je schrijft dat je niet zwanger wilt worden, weet niet wat je doet om het te voorkomen.. Is het echt niet mogelijk dat je toch zwanger bent/was?
ik kne het niet, maar ik zou toch even nar de ha gaan hiermee. Het klinkt niet of het helemaal 'normaal' is.
Dat zwarte lijkt me dat het om "oud" bloed gaat. Maar als je zoveel pijn hebt, dan zou ik direct de HA gaan bellen voor een bezoekje. Gebruik je ook de pil? Dan zou je denken aan doorbraakbloedingen, omdat het om de paar dagen is. Dus dan zou je pil mogelijk niet goed werken. Maarreee... ik zou de HA gewoon eens gaan bellen. Klinkt in ieder geval niet fijn zoals je het beschrijft. Sterkte!
hallo, dat weet ik ook niet hoor. zou als ik jou was toch maar de huisarts bellen,klinkt niet echt goed zoals jij het omschrijft. klinkt wel als een ontsteking,maar goed,ik ben geen dokter. toch ff bellen meis,zekere voor het onzekere nemen. sterkte,groetjes petra
ik heb een koper spiraal het lijkt me niet oud bloed aangezien ik 4 dagen geleden nog helder bloed had en ineens echt zwart het is niet bruin zwart meer
Hoelang wordt je nu al om de dag ongesteld? Is dat al een paar weken of pas sinds kort? En is dit het moment waarop je normaal gesproken ongesteld moet worden? Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan. Het klinkt mij niet als "normaal" in de oren. Ik werk zelf als doktersassistente en als iemand met dit verhaal zou bellen zou ik toch echt een afspraak adviseren. Zou het kunnen dat je zwanger bent, of is dat niet mogelijk? En heb je koorts? Sorry voor mijn kruisverhoor
Kan het niet zijn dat je spiraal ergens in groeit? Dat hoor je ook wel eens toch? En dat kan volgens mij wel bloedingen veroorzaken. Meteen na laten kijken!
ik heb in nov spiraal gekregen toen werd ik 2 maanden niet ongesteld weer naar de gyn geweest ales was goed heb ik menstruatie opwekkers gekregen ben ik gewoon netjes ongesteld geworden en na 2 weken werd ik elke 2 dagen bloedingen en nu sinds 3 dagen gewoon echt zwart maar dan zoals ik ongesteld ben echt veel
heb geen koorts maar als ik die steken heb is niet de hele dag door is het aan de onderlinkerkant/zij beetje hard en doet al pijn als ik eraan kom ik he trouwens die spiraal gekregen toen ze verklevingen weg hebben gehaald uit mijn eierstokken
Snap eerlijk gezegd niet echt waarom je niet meteen de HA belt .. Die kunnen je beter te woord staan dan wij lijkt mij ...
Oke, maar wij zeggen misschien hele verkeerde info, of maken je ongerust terwijl het niet nodig is .. Snap je ? .. bedoelde het niet lullig maar snap nooit zo goed dat zulke vragen eerst hier worden gesteld en dan pas aan een HA ..
is het misschien geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap?? omdat je spreekt over steken in je zij pff eng hoor, succes
daar zat ik dus ook aan te denken een evt bbz maar goed ze heeft een spiraal... zou idd de huisarts even bellen meid succes!