Vanochtend bij de apotheek geweest voor de oxytocine neusspray. Maar ze hebben 'm niet meer en zou pas in week 18 weer leverbaar zijn. Nu heb ik dus een groot probleem, mijn neusspray is op en ik heb 'm echt nodig met voeden. Ik kan alleen maar hopen dat ik nu geen borstontsteking ga krijgen. Wie weet waar de spray nog wel verkrijgbaar is???? Ik woon in Noord Limburg maar ben wel bereid er een eindje voor te rijden. Ik wil nu niet gedwongen moeten stoppen met voeden.
Ik zou idd gewoon even rondbellen, beetje te ver maar in Emmeloord vorige week nog gewoon spray gehaald. Dus wie weet hebben ze hem ook wel wat dichter bij!
Ben al de hele ochtend rond aan het bellen maar nergens is deze nog leverbaar. Heb al minstens 20 apotheken in de regio gebeld...
Oh super! Echt rot dat het zo moeilijk leverbaar is, ik had toen ook de laatste flesjes uit mijn woonplaats (dat was in januari) maar dacht dat het al wel weer leverbaar was, niet dus. Gelukkig heb je nog iets kunnen vinden! Hier heeft mijn apotheek voor me rondgebeld.
Ja ik las hier laatst ook e.e.a. over dat het tijdelijk niet leverbaar was geweest, maar ik heb het al die tijd gewoon kunnen krijgen hier. Tot vandaag dus... Maar heb het flesje inmiddels in huis. Daar ben ik echt heel blij mee. Ik zag de bui al hangen...