Misschien ligt het aan mij hoor dus correct me if i am wrong Maar wat zit iedereen toch te zeiken zeg de laatste tijd, niet alleen hier op zp hoor maar gewoon overal. Neem een voorbeeld, nu is het EINDELIJK lekker weer en dan zeikt iedereen dat het weer te warm is, morgen gaat het misschien regenen, durf er nu al donder op te zeggen dat er dan weer gezeikt word dat het regent pffff tis nooit goed. Hier op zp zie ik niets anders dan klagen, '' Ik zie moeders met kinderen bij een auto staan met keiharde muziek wat erg '' of '' Mannen met een ontbloot bovenlichaam vind ik echt niet kunnen '' '' Ik zag een kindje in alleen een boxershortje lopen, niet normaal '' Opent iemand een topic om dr zelfgemaakte kado voor papa vol trots te showen zijn er weer zeikerds die zeuren dat ze de tekst op de achterkant had moeten zetten want dat is mooier ... Tis nooit goed, wat je ook doet.. Tjiesus mensen leef en laat leven, waar maken sommige zich toch druk om ... Even voor de duidelijkheid, ik maak me hier niet druk om hoor om bovenstaande, het valt me gewoon enorm op momenteel en misschien komt dat door teveel zon ofzo hahahah maar moest het ff kwijt Zo en nu ga ik lekker weer van me wijntje genieten... EDIT: Vat het niet persoonlijk op en bekijk het gewoon luchtig aub ... ...
Waar een hoop mensen zijn, zijn een hoop meningen. Als je daar niet tegenkunt dan moet je hier misschien niet komen?
ben het echt helemaal met je eens! lijkt soms wel of mensen op zoek zijn naar iets om te zeuren.. het weer is dan natuurlijk altijd een makkelijk doelwit..
Hmmm misschien had je je tekst wat beter kunnen indelen. Ik vind het zo niet goed leesbaar. Wijntje? Zou je dat wel doen...... (bedoelt met knipoog hè?....., begrijp wat je wilt zeggen)
Vind de openingspost ook zeikerig. Blijkbaar maak je je er wel druk om anders zou je geen topic openen....
Ik kan wel tegen meningen hoor ... Ben al lid sinds 2005 van zp dus weet wel wat hier zoal voorbij kan komen, i can handle it
Ben niet uit op een rel of wat dan ook maar ik moet zeggen dat jij soms ook mensen vreselijk kunnen afbranden.... Vind het vreemd dat juist jij zo'n bericht plaatst.
Klopt, maar positieve dingen lezen en schrijven is ook leuk.... Misschien hier op zwpagina maar gaan weken met het sandwich Model (dat klinkt wel heel dubbel zo ) elk negatief ding verpakken in twee positieve opmerkingen......
Och.. Over zeiken gesproken: ik vind dit weer inderdaad ronduit verschrikkelijk en heb er enorm last van, dus voor mij is het verre van 'eindelijk lekker weer'. Voor mij is koel weer, eventueel met 'n buitje 'lekker weer'. En net zo goed als mensen weken en weken mogen mekkeren, omdat 't regent, mag ik nu eindelijk zeiken dat het voor mij k*tweer is. Yay! Zoveel mensen, zoveel meningen.. Da's juist ook wel de charme van 'n forum natuurlijk.. *lebbert d'r roseetje leeg*
herkenbaar! maar tekst op achterkant schilderij dan is het niet te lezen toch die hang je toch tegen de muur? sorry zal wel blond zijn en ontblote bovenlichamen? Niet kunnen man laat mij lekker gluren heerlijk en als ze niet om aan te zien zijn doe ik mijn ogen even dicht (woon aan het water )