heb een hele mooie foto van mijn man en mijn zoontje op canvas laten drukken erg leuk kado vondt ikzelf!
ja dat is wel een goeie, moet ik alleen even een goeie foto zoeken/maken....... iemand anders nog originele ideen??
20juni is het vaderdag. Ik ga een mooie tekening met Robyn maken, en verder krijgt hij nog een kleinigheidje, weet alleen nog niet wat, maar gelukkig hebben we nog even de tijd om dat te bedenken.
dank!! Gelukkig inderdaad nog even de tijd! Ik denk dat ik zal proberen om een tekening/ "schilderwerkje" met Thije te maken voor papa! En een lekker ontbijtje natuurlijk, da's ook voor ons genieten!
Mijn eerste gedachten was toen ik deze topic las. Waneer is het vaderdag haha. Maar zag dat al iemand anders deze vraag gesteld had. 20 juni dus. We hebben dus nog even de tijd. Meestal maak ik me er makelijk van af hihi. Meestal is het een pakje sigaretten. Of een lekker biertje ja weet het is zo. Me vriend is niet zo van de kado.s hihi. Me vader gaf ik meestal sigaren. Hij is dit jaar gestopt met roken heel goed van hem. Moet alleen wat anders verzinnen. Hihi. Denk dat het een flesje jenever word daar is die ook wel voor te pruimen. haha
In België valt vaderdag een weekje vroeger trouwens! Op 13 juni ipv 20 juni.. Hier nog volop op zoek naar een origineel cadeau, ik lees dus even mee
Normaal maakt ze iets op het kdv, maar we zijn op vakantie. Ik maak met haar een etiket voor een bierflesje met "papa bier" erop! En zij kan daar dan een mooie tekening op maken. En we kopen nog een klein cadeautje (denk een riem)
ik heb een foto kubus.. een doorzichtig blok waar je aan elke kant een foto in kan doen. heb al met hem handjes en voetjes gestempeld en dan komen aan de andere kanten foto's van hem en de kleine man. en misschien dat we nog een vis kopen voor de vijver.
aangezien mijn vriend altijd mijn badjas pikt ( een grote roze) krijgt hij een badjas... een zwarte,,, en om te zorgen dat hij geen afscheid hoeft te nemen van t roze.. laat ik er op de achterkant *mijn papa * in t roze opborduren en t ontbijtje..tja..dat wordt nog ruzie maken.. ik ben nl jarig 20 juni
Niks! de vader van mijn zoon kijkt niet naar zijn zoon om dus ik sla het liefste deze dag helemaal over Als mijn zoon wat maakt op de creche dan maakt hij dit voor zijn Opa, wij hebben dus Opadag ipv vaderdag
Ik twijfel nog. Of een houten fotolijst en dat Lisa die dan verft. Of een boxershort waar ze met textiel verf op mag tekenen.
Mijn schoonbroer gaat mooie foto's maken van onze meisjes en dan laat ik die groot afdrukken op canvas. We hebben namelijk nog 2 muren die nu nog erg kaal zijn . Zal papa blij mee zijn, en ik ook
zijn vaderdag kadootje: hij gaat volgende week een week weg naar BRNO. mn schoonmoeder en ik gaan dan ons heel huis opnieuw verven en meubels kopen enz. hoeft hij niet te verven en te klussen. hij weet wel dat het gaat gebeuren maar hij denkt dat hij het allemaal moet doen als hij terug is. en daarnaast nog iets leuks erbij.
Hier precies hetzelfde. Ik ga bij de opvang ook gewoon doorgeven dat hij als ze wat gaan maken dit voor opa mag doen (vaak doen ze namelijk iets met tekst) Ik denk dat ik zelf dan iets lekkers haal voor opa en oma (mijn ouders) die zijn namelijk mijn backup en passen elke week een avondje op Luuk als ik tot later moet werken en hij ziet hun regelmatig. Dus los ik het zo op haha
Sterre maakt op het kdv iets, en ik heb thuis een schaap uitgeknipt, die gaat ze lekker volstiften en dan doe ik er lijm op en plakt zij er watjes op Lekker een beetje aanklooien En we zijn ook 2 jaar getrouwd op 20 juni dus hij krijgt van mij ook een kadootje, maar ik weet nog niet wat..
Mijn man wil graag voor op zijn werk een nieuwe tafelklok hebben (niet voor vaderdag, maar hij had het laatst erover). Dus wil ik graag ergens een klokje kopen waarin ik de foto van de kinderen in kan laten zetten als achtergrond. Weet iemand waar ik dit kan doen??