Erg knap van jullie maar ik vind sporten dus ook werkelijk helemaal nix aan!!! Heb nu wel een WII die erg verslavend is. Een sportschool is al helemaal nix voor mij, voel ik me veel te bekeken.
Wow marsab, cool zeg! Ik vind 3 keer in de week wel zat. Ook voor mijn gezin, anders ga ik dat op den duur ook weer merken. Misschien ga ik van het weekend nog een keertje hardlopen. Ik word alleen wel een beetje gek van al die was. Moet eigenlijk zorgen dat ik 2 sportsetjes heb, maar ik val ook zo lekker af nu dat ik dat ook weer zonde vind...
Dat is in de sportschool waar ik ga dus ook. Als je daar geen maatje 34 hebt, voel je je gewoon genant! Maar dat heeft meer met de mentaliteit van de sportschool te maken, volgens mij.
heb je al gekeken naar een sportschool van Optisport? daar kun je lekker tv kijken tijdens het hardlopen en fietsen, en je mag ook zwemmen als je geen zin hebt in gewoon sporten. lekker veel keuze en dus de tv op je eigen toestel.. best wel fijn anders duren sommige apparaten wel heel lang. kost ook wel aardig, 45 euro per maand voor een altijd welkom tarief. en je hebt een sleutel die je in het aparaat stopt en die geeft aan hoevaak en op welk tempo je de oefening moet doen. ook hebben we best wel een goede begeleiding, die je zelfs opbelt als een paar weken niet komt. ik vind het meestal leuk om met een vriendin erheen te gaan, dat motiveert dan ook, groetjes
ja dat tv kijken kan het saaie fietsen wel helpen idd. En op de cross trainer kijk ik meestal mtv. Ik doe maar 1 keer ftiness, verder groepslessen. Dat deed ik eerder niet en vond ik er ook geen bal aan, maar die groepslessen zijn echt leuk! En ik vind het een voordeel dat je niet zomaar stopt. Fitness doe ik nog 1 keer om mijn voortgang een beetje te kunnen blijven zien. Ik ga ook naar een luxe sportschool, al maak ik niet van alle voorzieningen gebruik. Betaal 40 euro per maand en dan nog 3 euro per keer voor de creche. Kan ook de creche inclusief doen. Moet eind augustus verlengen, daar maar eens even naar gaan kijken! Wil ook zonnenbanken in de winter!
Ik ben helemaal geen sportfanaat, maar het bodypumpen is inderdaad verslavend. Momenteel i.v.m. omstandigheden weer moeten stoppen, maar het is zo lekker om met die gewichten bezig te zijn. Je ziet ontzettend snel resultaat en dat werkt voor mij ook erg motiverend . Je probeert toch constant je grenzen te verleggen en het geeft zo kick als er ween kilootje extra aan het gewicht hangt. Onze sportinstructeur zegt dat het verstandig is om om de dag een rustdag in te lassen, maar verder motiveert hij alleen maar om zo vaak mogelijk te komen.