nu nog maar stuk of 5 als ze niet poept...maar als ze poept.....dan wel eens stuk of 10 op een dagje. (poept in etappes omdat ze er bang van is) Toen ze jouw kindje zijn leeftijd had, ongeveer 4a5 keer ook..niet zo heel vaak dus.
Hier ongeveer net zo vaak als het aantal voedingen. Momenteel 6x dus. Als hij tussendoor poept een keertje vaker. Bij onze oudste heb ik dat nog lang gedaan trouwens. Volgens mij is dat ook wel zo prettig voor ze, ook al hebben ze alleen maar geplast...
hoi s morgens/s middags/s avonds en als hij poept tussendoor (2,5jaar oud) bij mijn jongste ongeveer 5 keer en extra bij poepen (7 maanden) spinnekop
Bij het wakker worden en naar bed gaan, plus de extra poepluiers tussendoor. Ik denk gemiddeld zo'n 7 a 8 keer per etmaal.
beide kids krijgen bij het wakker worden een schone luier dan rond 12 uur ( dochterlief krijgt dan de fles en zoonlief gaat om half 1 naar bed voor het middagslaapje) dan rond een uur of 4 half 5 weer een schone luier ( voor het avondeten) en dan voor het naar bed gaan om 19,00 weer. en natuurlijk eventuele poepluiers, dus samen ongeveer 8 tot 10 luiers op een dag.
Ochtend, dan voor middagslaapje, na slaapje en voor t echt slapen gaan. Dus 4 en daarbij komt soms nog 1 of 2 keer een poepluier erbij. 4-6 dus normaal gesproken.
Na elk slaapje en voor elke voeding. Vaak komt de voeding direct na het slaapje. En natuurlijk tussendoor bij een poepluier of wanneer ik voel dat hij een flink natte luier heeft. Totaal zijn dat ongeveer 6 luiers per dag.
Vier keer per 24 uur ongeveer en dan natuurlijk als er een poepluier is, maar die heeft ze vaak net voor ze naar bed gaat of net als ze uit bed komt dus dat valt dan samen
voor iedere voeding + poepluiers - dus 4 + poepluiers. Ik geloof dat ik de jongste minder verschoon nu, dan de oudste toendertijd. Maar ze heeft er verder geen last van ofzo geloof ik Toen de oudste 2 was zaten we op zo'n 4 luiers per dag.
Nu ongeveer 4 a 5 Tenzij ze idd extra poept En toen ze de leeftijd had van jou kindje Elke voeding en soms extra toen ongeveer 8 a 10