hier is me eetpatroon niet veel veranderd wel smiddags zin in brood en vleeswaren En vette hap jammie normaal 1x pw soms wel langer maar nu... en chips bijna elke avond had ik ervoor ook maar nu meer trek echt zin maar moet wel goed zout zijn eerder stroopwafels maar nu helemaal geen zin in koeken
Aardbeien met slagroom! Roze koeken... Sauzijnenbroodjes, boterhammen met pindakaas en suiker (liefst brood eerst in de rooster!) Ik ben noooooit een snoepkont geweest, maar nu.... Het liefst zoet en hartig door elkaar of vlak na elkaar! Melk is trouwens ook niet aan te slepen, helpt tegen mijn maagzuur, en is gewoon heerlijk!
Ik heb sinds een paar weken elke dag wel trek in patat.Eet het hooguit 2 x per maand maar oooh die geur!!
Boterhammen met kipfilet, sla en pesto. Normaal eet ik dat nooit maar nu ineens wel. Verder dol op alle vette happen, patat met mayo is echt heerlijk nu!
Twixen, frikadel met mayo, kaas chipjes en patat en hard gebakken speklapjes Drinken heb ik niet veel last van, omdat ik geen sapjes en limonades lust. Drink wel erg veel melk maar dat deed ik voor de zwangerschap al
Bij de eerste waren het frikandellen met curry Bij de tweede was het paprika chips En nu is het cola... Ik dronk altijd alleen maar water en thee, heel af en toe een glas 7up of zo. En sinds ik zwanger ben is de cola niet aan te slepen!
Beschuitjes met hagelslag, cracottes met pindakaas en watermeloen! Kan zo een hele weg eten in mijn eentje!
Alles wat ik niet mag hebben omdat ik er buikpijn van krijg , dus koolhydraten (vooral de slechte). Ik probeer het nog verantwoord te doen,volkoren pasta en bruine rijst), brood kan ik nog vanaf blijven, maar er moet wel boter op en hagelslag en jam BigMac's, schepijs van de italiaan hier. Snoep, vooral van die mierzoete dingen. Chocola.