Broodje gesmolten kaas en jam, of met gesmolten kaas en salami, Chips, Mac, alles wat zoet is.... Heeeel slecht allemaal, maar zooooooooo lekker!!!
Stamppot!!! En ik heb een broodje gezond-periode gehad En een broodje Bapao-periode. Maarnu wil ik stamppotten. Vannacht kon ik niet slapen en heb ik de halve nacht liggen fantaseren over verschillende stamppotrecepten die ikkan maken. Nadeel: Man en zoon vinder er niks aan
jeej wat een aparte combinaties komen er langs. Bij sommige dingen krijg ik er zin in zoals vette hap en zoute dingen Bij heeeele zoete dingen gaan me tanden er al pijn van doen haha
Ik ben momenteel vooral heel gevoelig voor alles voor ik hoor en zie. Ik kijk een reclame van iets en krijg er zin in. Ik hoor iemand over iets anders en dan heb ik daar zin in haha... Dit topic lezen is dus heel slecht voor mij, want heb nu zin in tig verschillende dingen... Normaal gesproken ben ik trouwens helemaal geen snoeper of snaaier. Nu zou ik het liefst hele dagen snaaien. Maar ik houd het bij het weekend en laat dat nu bijna zo ver zijn!
ik heb vooral veel zin in ajuintjes in azijn, alles met azijn eigenlijk ik denk dat mijn baby op sterk water zit i.p.v. vruchtwater
Ik heb een tijdje een soft-ijs verslaving gehad, maar ik ben nu overgeslagen naar zeeuwse bolussen en taksi. Ik droom er zelfs van. En ik kom niet eens uit Zeeland.