De lichaamsgeur van mijn paard, vooral onder zijn dikke manen. Sorry.... Vers gebakken broodjes. Vanille Regen na een warme dag
Mijn dochtertje (tenzij ze scheetjes aan het laten is). Al vanaf de geboorte snuffel ik aan haar. Vooral haar bos haar ruikt zo lekker! En dan wiebel ik ook echt mijn neus erdoor, haha. Heerlijk!
De geur van een frisse zomerochtend. Beetje dauw her en der en dat is zo fris! De geur van mijn zoontje zijn haar. Robijn stralend wit. Zo fris!
Doctor Clean schoonmaak middel. Wel pas sinds de zwanger schap van de kleinste. Maar tjee die geur!!!
Oooeeeeh heerlijk. Ben sinds kort begonnen met koffie drinken maar ook daar voor al vond ik dat heetlijk ruiken. Mooi wanneer je een geur kan combineren aan een mooie herinnering.
O ik heb juist een hekel aan de geur van de branderij. Het kan soms ook wat wietachtig zijn. Hier vooral gek van lavendel. Ik moet altijd met mijn handen door een lavendelplant gaan als ik er een zie.
- de bekleding van een nieuwe auto; - parfum van Nijntje; - hoe m'n dochtertje uit haar mondje ruikt in de ochtend
Toen ik hoogzwanger was heb ik 5 liter pure dettol gekocht en het hele huis ermee gepoetst. Het rook naar een dierenarts praktijk en ik kreeg de geur dagenlang niet van mijn handen. Ik kan die geur nu niet meer ruiken
Inderdaad, als het geregend heeft na een droge warme periode! Als ze aan het hooien zijn in de weilanden hier. Lady Million, ik voel me niet compleet zonder 1 of 2 x sprayen ‘s ochtends..
De geur van kokend water/stoom van de waterkoker, gemaaid gras, regen in de zomer, kaneel, het huis als er een cake of taart in de oven staat
Owh wij woonden vroeger ook onder de rook van de DE. Tijdens mijn zwangerschap kon ik die geur echt niet verdragen! Vond het zo vies!!
Vers gebrande noten De geur van nivea (zo’n blauw blikje) Kaneel Geur van appeltaart of cake uit de oven