Haha ja dat scheelt wel . Avatar vond ik inderdaad ook hele mooi gemaakt, en de serie Avatar vind ik ook een toffe wereld . Heb je de serie van Korra ook gezien?
Haha dat heb ik dus ook gehad, daarna de boeken reeks gelezen ben zeker 1 jaar van slag geweest haha. De boeken vindt ik trouwens nog beter!
Ik ben ook geen grote lezer, maar geloof me dat deze boeken het echt waard zijn!! De fantasie en beleving zijn nog veel groter. De boeken beleef je ook vanuit Bella. En ze zijn veel uitgebreider dan de films.
Hou op schei uit! Ik was weer even 16 hoor! Op posters ed vind ik Robert niet veel aan, maar in twillight.....oeeeeee De serie is trouwens ook erg leuk
Oh hier nog een! Elke film gezien waarvan de laatste 3 bij de nachtelijke premières! Geweldig!! En harry potter ook, ook de nachtelijke premières van gezien, baal ervan dat ze beide afgelopen zijn.. Maar, the hunger games vind ik ook geweldig!!
Heel herkenbaar. Ik kijk geregeld 3 delen op een avond. En de volgenden de avond er na. En dan de volgende avond weer de eerste delen
Haha jah hier nog eentje! Alle films gezien en ook alle boeken gelezen.. De laatste 2 heb ik ook als premieres gezien! De laatste zelfs in zwangere toestand en echt ik kon bijna niet meer op mijn kont zitten!
Ken het gevoel haha. Ben ook dol op dat genre...boeken, films, series... Ik heb een app op mijn telefoon, waarmee ik boeken van amazon afhaal (gratis). Gewoon even helemaal wegdromen in een andere wereld. De filmserie van the Underworld vind ik ook mooi trouwens.
oh er zijn er meerdere ik zag een tijdje terug een stuk van deel 1 op tv en we waren meteen om, gelijk alle delen gekocht! dus de vampire dairies is aan te raden? ga ik daar eens naar op zoek!
Ik ben net terug van de film, ik vond hem echt geweldig. Ik denk dat ik een kleine crush heb op Jace, ohgod
Ik ben eigenlijk niet echt een fantasy fan, maar kan dan wel weer heel erg genieten van twilight. Vooral de boeken dan, de films vallen (na de boeken gelezen te hebben) toch wel tegen.
Jaaaa! Ben een groot fan laatste seizoen vond ik echt top! Nu helaas weer een jaar wachten voor seizoen 7. Oja de sookie stackhouse boeken vind ik overigens niet veel aan.
Ik heb dat gevoel met muziek Kan ik úren naar luisteren, keer op keer. En boeken, kan ik de hele dag met mijn hoofd in dat boek zitten. En moet ik het ook in 1 dag uitlezen. Om het vervolgens nog een keer te lezen. En de Twilight films zijn best vermakelijk... maar goed? Ieeeeh ik krijg elke keer de zenuwen van dat 'acteer' werk.