Ik zag vanmiddag toevallig de serie Full House voorbij komen op SBS. Die is ook best oud, maar wel heel leuk met de mini olsen twins
Ik las vd op fb dat vanaf (ik meen) 5 juli de serie North & South herhaald gaat worden. Ik was een jaar of 12/13/14 toen dat op tv was, en ik weet nog heel goed hoe onder de indruk ik van die serie was. Dus ik ga daar natuurlijk weer naar kijken Tegenwoordig kijk ik the big bang theory, vind ik echt TE leuk.
Op Netflix staan alle seizoenen van full house. Ben nu bezig om heel de serie vanaf t begin te kijken. Vond het vroeger al zo een leuke serie en nu begin ik dus weer lekker opnieuw.
The flying doctors ken ik niet. Maar bij de rest sluit ik me helemaal aan. En het aller leukste vind ik stiekem dat hoe de zaken ervoor staan oppassen waarschijnlijk het toekomst beeld gaat worden in Nederland. Zo'n oude serie. En toch heb ik het idee dat we er steeds meer naartoe gaan groeien. Bij Nederlandse series moet ik ook nog denken aan het zonnetje in huis. Dat vond ik ook echt helemaal geweldig.
Sex and the city en Friends. Desperate housewifes wordt nu weer uitgezonden op RTL lounge dus ik pik af en toe een aflevering mee. Een tijd geleden kwam Sam Sam op Comedie Central. Daar gingen mijn man en ik eerder voor naar bed. Twee afleveringen kijken en dan slapen. Heerlijk! 😄 O ja, Flying Doctors! Ik was helemaal verliefd op dokter David. Tranen met tuiten toen hij overleed. Dat was ook echt een dramatische aflevering.
Daar heb ik ook alle seizoenen van op dvd. Staat inderdaad ook bij mij op mij dit-moet-ik-weer-eens-gaan-kijken lijstje. Heb ook de eerste 3 of 4 seizoenen van de nieuwe 90210 op dvd. Het laatste seizoen heb ik nog niet. Heb nog zat te kijken haha.
One three Hill idd, ben hem toevallig ook weer aan het kijken Dawson's Creek Brothers and Sisters Allo Allo Keeping up apperances Fawlty Towers En all time favorite, die zeker 1x in het jaar voorbij komt: Alle seizoenen van Grey's anatomy opnieuw. Wordt wel steeds moeilijker omdat het er zoveel worden, meestal alleen nog de eerste 5 sz.
Wel leuk om te lezen dat ee toch nog meiden zijn die One Tree Hill kennen. In mijn directe omgeving kennen de meeste meiden het niet.
Normaal kijk ik een serie niet voor een 2e keer. Maar de volledige Stargate series (sg 1 10 seasons/Atlantis 5 seasons) allemaal zo'n 7 keer gezien, ik ben daar echt super fan van en kijk het elke keer weer met veel plezier en elke keer mis ik het weer als ik er klaar mee ben 😟. Series die ik 2x heb gezien: Stargate Universe, xfiles, buffy, angel en firefly.
Flying docters was ook een van mijn favoriete series. En verder kijk ik nog steeds naar Neighbours, volg het al bijna vanaf het begin
Ik kijk regelmatig buffy, friends en angel. Wil nog eens medium, greys anatomy en monk helemaal kijken.
Ja ik ook! Kijk het al vanaf de eerste aflevering, heb wel een paar jaar niet dagelijks gekeken, maar de laatste jaren neem ik het standaard op en als ik eens tijd heb kijk ik tig afleveringen achter elkaar, heerlijk. Zit nu bij de afleveringen van januari haha.