Ja daar was ik oom mee bezig. Totdat ik een melding kreeg van Netflix dat 7 seizoenen van Gilmore Girls beschikbaar zijn. Dat vind ik nou net iets leuker als fullhouse haha. Heb gewoon tijd te kort met al die leuke series op Netflix.
Twin peaks geweldig alleen dat begin liedje al... Nooit gekeken trouwens want was "voor mijn tijd" alleen vriend is 15 jaar ouder als mij en toen ik net een relatie met hem had wilden die graag die serie een keer kijken weer, dus toen zag ik hem voor het eerst.
Hahaha ja ik ook, ben nu in seizoen 3 dus nog wel even te gaan. Hopelijk blijft het dus nog wel een tijdje op Netflix One Three Hill staan de dvd's ook al op me te wachten haha
Commesaris rex fullhouse en little house on the prairie geweldig Friends en thw nanny mag ook niet ontbreken in het lijstje
Ieder jaar kijk ik ook weer one three hill Ben net (weer) klaar met the o.c. ... heb ook alle seizoenen prison break al 100 x gezien Nu in de zomermaanden doe ik het niet, meestal wanneer het weer wat kouder en donkerder word
Ik heb het met misdaadseries kan ik na 1 jaar weer opnieuw kijken want weet toch niet meer wie de dader is dan haha... Csi, csi miami, criminal minds, the mentalist heb ik allemaal al een keer of 3 gekeken. Ook sons of anarchi heb ik 3x achter elkaar de hele serie gekeken omdat ik het zo erg vond dat het afgelopen was. En drop dead diva heb ik ook al een keer of 4 alle afleveringen van gekeken.