Hoe het allemaal precies zit weet ik niet, dat ben ik nog aan het uitzoeken! Maar in Duitsland beval je eigenlijk standaard in het ziekenhuis en daar blijf je dan ook nog wel een paar dagen. Als ik meer weet dan laat ik het nog wel weten, of als het zover is
Hoi Maria Welkom! Gezellig dat je ons komt versterken haha ! Volgens mij krijg je in duidsland toch sneller een ruggeprik, en kan je kiezen voor een natuurlijke bevalling of kijzersnede van te voren? Of was dat België? Spannend meid hopelijk kan ook jij hier snel het goeie nieuws vertellen!
Heey allemaal, Wat leuk mensen uit een ander land Mijn vriend werkt 40 uur en meestal meer dus het huishouden enzo doe ik. Dat vind ik ook meestal niet erg, want het huishouden is eigenlijk mijn baan geworden. Hoe was jullie dag vandaag?
Prima dagje .. Huishouden gedaan, hier op het forum geneust, wennen aan mijn nieuwe medicijnen , wordt er nogal wappie van, zo sperzieboontjes doppen en aardappels schillen en dan wachten op manlief, en vanmiddag nog vacatures gekeken.
30 jaar woon in gelderland werk 40 uur per week, ga ervoor om bam moeder te worden dus alles komt op mij aan.
Hee Nath, Ik hoop dat je vlug gewend bent aan je nieuwe medicijnen. Zat er nog wat bij, bij de facatures? Ja ik ook zo weer aan de kook. Heb jij dat ook dat je met dat warme weer eigenlijk geen zin in warm eten hebt?
@Bama wat stoer dat je doe keuze hebt durven nemen, mag ik zo vrij zijn om te vragen waarom? @ meiden, vandaag visite gehad van een vriendin ze bracht een bos rozen voor mij mij super lief! Daarna ff bij een andere vriendin geweest die was vanochtend aan haar knie geopereerd. Nu bij mijn schoonmoeder eten, dus hoefde geen boodschappen te doen en niet te koken heerlijk!
Heey bamapeldoorn Wat een mooie maar ook zware keuze lijkt mij. Ik hoop dat je vlug je wondertje mag begroeten Heeeey moederworden, Wat superrrrr lief van die vriendin
Helaas erg weinig.. Allemaal vacatures voor mannen, vrachtwagenchauffeur, autocad tekenaar , heftruckchauffeur etc... Ik heb dat inderdaad ook, maar met dit warme weer vind ik dan juist sperzieboontjes wel lekker en dat heb ik dus nu ook met aardappels en sateschnitzel. Vaak maak ik sla met dit warme weer, of we kunnen ook genieten van een stokbroodje gezond ( kaas sla ham ei komkommer ) maar je hoeft me niet uren in de keuken te laten staan... Echt niet, gewoon iets lekker makkelijks.
Mja, hier ook veel ziekenhuis. Maar verloskundigen zijn in opkomst en kunnen ook een ziekenhuisbevalling doen, en ook thuisbevalling is hier mogelijk. Ik kwam zelfs waterbevallingen tegen. Ik weet natuurlijk niet hoe het gaat lopen, maar tijdens mijn uitzoekwerk kwam ik een verloskundigenpraktijk tegen in de buurt waar een Nederlandse werkt. Heb het gevoel dat ik met haar sowieso kennis wil maken. Ruggenprik gebeurt hier in zo'n 55% van de geboortes. 18,5% van de vrouwen heeft tijdens de eerste bevalling een keizersnede. Volgens mij zijn dat heel andere getallen dan in Nederland! Ik heb liever zo min mogelijk mensen om mij heen als ik al nakende een baby naar buiten probeer te werken, dus ik zal gaan voor zo weinig mogelijk interventie.
Ja vandaag wordt t een biefstukje met sla en brood of gebakken krieltjes. Net waar vriendlief zin in heeft
@ moederworden het zit zo ik wil al heel lang moeder worden ik ben alleen nooit de ware tegen gekomen en die ik wel tegen kwam had ik niet het gevoel bij dit gaat wat worden. maar wil nog wel steeds moeder worden dus op onderzoek gegaan naar opties zoals adoptie en bam. maar adoptie is te moeilijk voor iemand alleen dus bam. ik heb 24 juli mn 1e gesprek bij de kliniek een week later ga ik op vakantie en daarna (als ik goed gekeurd word) hoop ik dat alles snel gaat. @catje1981 het is een moeilijke keuze ja maar daardoor dus ook heel goed doordacht. ps niet dat het bij jullie niet doordacht is hoor.
Heey bamapeldoorn O nee dat snap ik hoor. Bedoel als je met twee bent kan je nog dingen verdelen. Maar alleen moet je t alleen doen dus er extra goed over denken of je dat kan en wil. Maar ik snap je keuze wel, had denk ik de zelfde keuze gemaakt. Want ik wil al kinderen sinds ik 12 was. Ik hoop dan ook echt dat t vlug gaat voor je
Leuk die verschillende landen mijn oom woont ook in ontario! En duitsland sta je ook zo he! Ik ben ook weer lekker thuis van werken.. Zo nog wel met n vriendin afgesproken! Daarna relaxx.. Ja misschien nog n keerje klussen voor de zekerheid hahaha Xx
Hihi gaat over geesten enzo en daar ben ik als de dood voor , zulke films... Maar toch steeds kijken en dan nAchten met de lamp aan slapen Net zoals paranormal activity 1,2 en 3 en de engste ooit vond ik grave encounters. Dus ben benieuwd ! Gelukkig kijken e dit keer in de bios... Als je thuis zo'n enge film kijkt ben ik toch bang dat je daardoor rare dingen aantrekt haha wat een schijtluis hè @ evi ; klus-ze !
Ik snap het! Stoer hoor en je leeft hoe dan ook je wensen na positief! Hoop voor je mee dat het allemaal snel mag gaan voor je!
Whahahahahahaha, Nath ik ben gek op dat soort films maar wel samen met mijn vriend want dies zo lekker nuchter Alleen ben ik ook een schijterd hoor, dan durf ik ze echt niet te kijken. Of het moet midden op de dag zijn misschien