@nath. Jaaaa ik ben ook zon schijterd! Daar slaap ik niet van van zulke films.. Als ik ze midden op de dag kijk gaat het wel maar ik moet ook niet alleen zijn hoor! Haha
Nou, hij was wel spannend met goede schrikmomenten maar lang niet zo eng als andere films die ik gezien heb.. Voor diegene hier die ballen hebben is Grave Encounters een super enge film, een aanrader! Maar Chernobyl Diaries is alleen spannend, totaal niet eng. En een erg stom einde.. Slaap lekker allen en tot morgen hihi
Hihihi Nath, Ja grave encounters was een leuke film he Moet je Gacey's house eens kijken, ook erg goed maar net zoiets. Let trouwens niet op de tijd dat ik dit post maar slapen wil voor geen meter. Ben om het uur wakker en nu was ik het zat. Dus zit nu met de hond in de woonkamer, lekker alles open en ventilator aan. En een groot glas ijswater. Misschien dat ik nog wel even weg droom zometeen na deze post, tot mijn dag echt begint Jullie een drukke dag vandaag? Bij mij valt het wel mee deze keer, dus meer tijd om te knutselen Fijne dag vandaag allemaal, en ik kom vast nog wel regelmatig ff kijken hier
Hoi cat Hier een rustige dag, zoals nu elke dag begin er al een beetje aan te wennen ! Hondje lopen, moet ff wat dingen in het dorp halen en vooral rustig aan doen lichamelijk, ben blij dat internet bestaat! Misschien nog ff langs een vriendin hier in het dorp, want mag momenteel ook niet auto rijden met de medicijnen. Wat ben je dan afhankelijk zeg!
Heey moederworden, Wat vreselijk he niet kunnen doen wat je eigenlijk wil doen. En zo weinig mogen of lichamelijk kunnen. Ja een auto kan zo belangrijk zijn. Ik hoop echt dat je je vlug weer goed genoeg voelt zodat je weer de dingen kan doen doe je wil. Ow een hondje wat leuk, wat heb je er voor een? Wij hebben een mops hondje, een schatje maar een erg eigen willetje we noemen hem voor de gein onze oefen baby, want hij wordt het liefst als mensje behandeld (niet dat hij dat voor elkaar krijgt )
Haha wat leuk, ik heb een shi-shu ook heel bijdehand doet precies waar die zin in heeft! :s Banjer! Maar het is idd oefenen voor een kind, veel geduld moet je hebben!
Die ga ik zo gelijk eens even downloaden catje ! Ben benieuwd... Wordt dan wel pas volgende week dat we die gaan kijken denk ik want vriendlief is vrij/zat/zon op Automaxx en dan slaap ik dus alleen en no wat dat ik dan zulke films ga kijken Hier ook weer een rustig dagje... Wasje vouwen, wasje draaien, wasje ophangen, stofzuigen, kattenbakken doen, dweilen.... En dan weer even rustig aan tot het avondeten. Wij eten vanavond pangafilet met aardappels en spinazie. Dus zal hier ook wel vaak rondhangen Ook ik heb trouwens medicijnen waarmee ik een week niet mag autorijden, ammehoela, voel me verder prima, geen duizeligheid meer dus heb maandag die medicijnen meegekregen en ermee begonnen, dinsdag reed ik al gewoon hoor. Morgen eet ik bij m'n ouders dus moet ik ook met de auto, zat ga ik m'n vriend bezoeken op Automaxx dus ook met dr auto en zondag moet ik hem weer ophalen, ook auto. Zolang ik me niet duizelig voel of wappie, kan ik gewoon rijden
Nou nou, poeh poeh, pfffffff wat een hitte Vanmorgen al vroeg met de hond naar de dierenarts. Kom ik weer thuis is mijn schatje net beneden, was ie toch weer in slaap gevallen Nou ff koffie gedronken samen en daarna ging hij weg. En ik ook weer, ff op en neer naar utrecht is een half uurtje rijden. Maar pffff wat een hiite in de auto, want ik heb geen airco alleen arko (alle ramen kunnen open ) dus ik smolt weg. Nu weer lekker thuis bij mijn super ventilatortje en mijn vriezer gevuld met raketjes En dan straks nog maar een beetj huishoudelijk doen wasje, strijken, wasje ophangen en nog meer wasjes. Beetje opruimen en dan weer verder knutselen. En wat wij gaan eten ja das een goede ik denk een broodje gezond ofzo, lekker makkelijk.
Hèhè idd lekker makkelijk! Maandag gaan we trouwens ons nieuwe auping bed ophalen jeeeeeee! Nouja niet nieuw, wel van marktplaats maar gebruikt als logeerbed dus amper op geslapen ! En mijn ouders betalen een groot deel ze wilde dat hun dochter wel een goed bed had met de rugklachten. Kan niet wachten op maandag En ja poeh ti's vreselijk benauwd. Hier nu een fikse regenbui met keiharde onweer, zou bijna de lampen aandoen haha
Owww heerlijk joh een 'nieuw' bed, nieuwe bedden liggen vaak het lekkerste Ennuh donker weer met onweer is natuurlijk wel heel geschikt voor griezel films he Ik zou nu eigenlijk hard moeten knutselen, maar heb helemaal geen zin. Ben te moe dus ik denk dat ik zo lekker naast de hond op de bank kruip en even een middag dutje ga doen. (ja ja ik word oud ) Ben jij ook zo benieuwd naar wat hilse gaat zeggen met haar pendel? Ik wel, ik kijk elke keer of ik een pb heb verder ben ik niet nieuwsgierig hoor
Hahahahahahaha catje !!! Ik ben precies hetzelfde! Ik ga steeds even stiekem kijken of ik al een pb heb, om het half uur ... Ben zo benieuwd!! Wat zijn we toch eigenlijkerg hè hihi maar wel erg gezellig zo lekker gek doen met elkaar hahaha Jouw aanrader staat trouwens al op downloaden
Ben heel benieuwd wat je er van vind als je hem hebt gezien Ja ik kom ook om de zoveel tijd even kijken of ik al een pb heb ja we zijn gewoon erg Zo maar eens het vlees in de pan gooien kan dat ontdooien vriend lief smste me net of we alstjeblieft pasta konden eten want hij had daar zo'n zin in. En ja zo'n verzoek kan ik natuurlijk niet weigeren
Haha nee dat kan ik me voorstellen, ik kan mijn vriend ook moeilijk iets weigeren... Ik kook hier altijd en Johan wast dan af , vaatwasser is lek dus even afwassen en ik heb er echt een hekel aan dus mooie deAl. Ik laat hem niet eens koken want dan moet ik afwassen en dat vind ik vreselijk haha
Ja zelfs via het forum ben ik een kletskous Een pb is een persoonlijk bericht. Dat kan dus niemand anders lezen dan de geen waar je t heen stuurt