Klinkt idd gezellig! Ik heb ook een heerlijk weekeind gehad vrijdag gegeten bij mijn Fam., zaterdag bbq bij schoonfamilie en zondag lekker uiteten geweest, vandaag weer gekookt hoor haha
Als ik uitga van 28 dagen is 30 juli mijn nod. zaterdag en gisteren ,mooi geklust en als t goed is mijn ei ook gehad...... Ben benieuwd want de eerste ronde na de pil weet je toch nog niks hè. En zoals ik al zei, als verwacht is vriendlief niet zo consequent met zijn condoomplan dus daar uitgebreid gebruik van gemaakt dit afgelopen weekend en natuurlijk niks gezegd over een eventueel ei hahaha.
Hihihi, ok thnx. Ik ben echt een ramp met al die afkortingen. En onthouden lukt ook maar slecht Mijn cyclus is meestal 30 dagen dus mijn NOD zou 6 augustus moeten zijn.....
Hahahah we gaan een lijstje opstellen met afkortingen en de betekenis erachter! Zou wel handig zijn voor alle nieuwkomers! Ik heb ook zelf alles uit moeten vogelen. Nod, dpo etc.
NOD LIJST MaudvanL: 2 e kindje - nod 16 juni (uitgaande 28 dgn) TieLo: 1e kindje - nod 18 juli (denk ik, uitgaande 32 dgn) Bloem88: eerste kindje - nod 22 juli bamapeldoorn: eerste kindje - nod 4 aug Moederworden: eerste kindje- nod 5 aug menniee: eerste kindje- nod 7 aug pinky85:eerste kindje -nod 21 juli
NOD LIJST Maud: 2 e kindje - nod 16 juni (uitgaande 28 dgn) TieLo: 1e kindje - nod 18 juli (denk ik, uitgaande 32 dgn) Bloem88: eerste kindje - nod 22 juli bamapeldoorn: eerste kindje - nod 4 aug Moederworden: eerste kindje- nod 5 aug menniee: eerste kindje- nod 7 aug pinky85:eerste kindje -nod 21 juli Nath88: eerste kindje - nod 30 juli ( uitgaande van 28 dagen )
ik weet eventjes niet meer wie maar morgen moet er toch eentje naar het zh dus heel veel succes morgen
ja nath, kijk bij de club haha http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/369761-zelfhulpgroep-zp-verslaafden-d-14.html#post13174888
ik ben nieuw hier en ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb inmiddels een box, kinderwagen, wieg en baby sokjes met i love papa. mn vriend wilde nooit kinderen maar begint bij te draaien. Hij wil eind dit jaar beginnen omdat hij nu aan de antidepressiva zit en wil daar eerst van af zijn, daarnaast komt hij door de medicijnen niet klaar. Omdat ik Antibiotica slik die niet betrouwbaar is in combi met de pil ( duurt 2 maanden) en we er eind dit jaar toch voor willen gaan ben ik gestopt met de pil. Ik heb wel condooms gekocht maar omdat vriend lief toch niet klaar komt vind hij het niet nodig ze te gebruiken. Stiekem hoop ik toch dat ik nu al zwanger ben
Hoi klein monster Welkom in het vorige bericht kan je zien waar we nu het meest kletsen! Wat leuk dat jullie er straks ook voor willen gaan! Ik heb een jaar moeten wachten tot mijn vriend er voor wilde gaan, nu gestopt met de nuvaring hopelijk is het snel raak, en dat gun ik al de meiden hier natuurlijk!!
ik heb aardig wat jaartjes moeten wachten tot hij wou. Ik ben nu voor het eerst sinds 10 jaar gestopt dus heb nog geen idee hoe mijn cyclus loopt maar als het goes is is mijn NOD 1 augustus