Verslaafd aan kinderwens en zwangerschapspagina

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxNellexxx, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Een antibiotica kan vaak samen met de pil vooral voor de blaasonsteking.. Zit er geen informatie bij van je appotheek??
    Meestal als je een onsteking hebt kun je koorts krijgen het moet er ergens uit!!
    Maak je niet al te druk anders bel even je huisarts!

Heb nl ook best vaak een blaasonsteking gehad en slikte toen ook gewoon de pil vandaar dat ik t bijna zeker weet dat t samen kan.

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ja er zat wel info bij van de apotheek maar ook niks over de pil. De blaasontsteking is toch al een week over.

Ik ga er gewoon van uit dat het niks is :) Morgenochtend moet ik naar de huisarts voor een injectie in mijn knie *grom*.
    En vond zaterdag een bobbeltje onder mijn huid in mijn hals dus laat hem gelijk ff daaraan voelen.

Pfff heb het afgelopen jaar al meer doktoren en ziekenhuizen gezien dan in mijn hele leven.

3. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik ben vreeeeeselijk ... ik weet het ... maar heb gewoon een kinderwagen met alles erop en eraan gekocht :)

4. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Wooooow Nath das een mooi :)
    Kan me goed voorstellen dat je die niet kon laten staan.

Deze maand toch een beetje rekening gehouden met wanneer klussen enzo.
    Zaterdag voor het laatst echt geklust en maandag zou ik volgens mijn berekeningen dan mijn ei gehad moeten hebben. Maar die heb ik vandaag pas gehad en flink gevoeld ook.
    Nou hebben we zondag nog een beetje geklust, of in elk geval we hadden een begin gemaakt, maar het niet afgemaakt zeg maar (snappen jullie). Nou ben ik alleen bang dat t toch niet goed genoeg was voor deze maand, wat denken jullie maak ik nog een kansje?

Vandaag bijna iets voor toekomst beebje gekocht, zo lief. Een klein bordje en een bestekje ;) maar ik kon het met heeeeeeeeeeeel veel moeite laten liggen. Wel een tijdschrift over beebjes gekocht. en daar heb ik lekker in liggen bladeren terwijl ik met vreselijk kramp op bed lag.

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hij is wel wat groener dan op de foto ... maar ik vind dat een meisje ook best in een groene wagen kan :)!
    Hoeveel denken jullie dat ik er voor betaald heb :D :D ??????

Hmm als je vandaag je ei hebt , zou ik nog even snel klussen !! Wie weet is het toch nog raak daardoor :D !!!! Had je het nou zondag maar afgemaakt !!!!

6. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    :D Wat een heerlijke zin! Ik lig helemaal in een scheur hier! gefeliciteerd met de succesvolle sleuractie! ;)

@ Nath: Wow, je bent een wandelend conflict! Nog aan de pil maar gewoonwel al een kinderwagen gekocht! Maar vrees niet, ik begrijp je wel hoor! :) Ik heb een "in utero" voorleesboekje gekocht wat ik aan mijn schat kan overhandigen zodra er een positieve zwangerschapstest is! De bedoeling is dan dat hij de baby in wording voorleest tijdens de zwangerschap. En o ja: We hadden een heel leuk doe-en-voelboek voor het kindje van een familielid gekocht, maar er bleek iets mis mee te zijn: Er zat geen hoofd op de haan! Aangezien we te laat waren met ruilen hebben we het boek gehouden en een nieuw exemplaar gekocht voor het familielid. Ik ben van plan het hoofd van mijn man op de hanennek te plakken als we een kleine hebben!
    Ik vind groen een mooie, neutrale kleur die zowel voor een jongen als voor een meisje kan. Maar zie ik daar nu de M van meisje voorop staan? :D
    O nee, volgens mij is het de M van mannetje! :D
    Hoeveel je betaald hebt? Ik heb ergens het gevoel dat je een mega-deal hebt gescoord!

@ Cathje: Ik zou er toch nog snel even een poging tegenaan gooien vandaag! Het ei is zo'n 12 tot 24 uur 'beschikbaar" na de eisprong, en zo lang is het nou ook weer niet zwemmen (of kruipen; nieuw wetenschappelijk bewijs dat sperma kruipt is onlangs gevonden!) voor de zaadcelletjes!

Misschien moeten we een club oprichten: SAZPV; Semi-Anonieme-Zwangerschaps-Pagina-Verslaafden!:D

7. xxxNellexxx

22 mei 2012
    37
    0
    0
    Wow leuke spullen!!!!

Liefs Nelle

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Haha erg he Raket !! Ik weet het ... nog 3 dagen de pil....

Hihi heb er 80 euro voor betaald, alleen een van de banden moet even opgepomt worden ( is beetje zacht ) maar verder helemaal compleet. Mn vriend kwam vanmiddag beneden ( nachtdienst deze week dus slaapt sochtends en smiddags ) en toen stond alles in de woonkamer. gelukkig vond hij t erg leuk :D

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja maar das t probleem een beetje, vriendlief gign zondag door zijn rug :$ en klussen zit er even niet meer in. Dus ik hoop op wat voortijdige guppy's met een sterke wil tot overleven :D

Tuurlijk kan in een meisje in groen liggen.
    Maar ik vind t een mooie wagen voor zowel een meisje als een mannetje :D
    En 80 euro is een mooie deal hoor :p

Whahahaha Raket, ja en dan hier meerdere keren per dag een bij eenkomst houden. Want je moet je verslaving wel op peil houden he :p

10. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Aaah sterkte met zijn rug, hoop dat het snel beter gaat!
    Ja vond het ook een mooie deal. Mijn vriend begint nu ook steeds meer zelf over zwanger zijn etc te praten hihi !

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Nath,

Aah kijk dat gaat dus de goede kant op met je vriend. Straks komt hij nog thuis met spullen ;);)

Ja het komt wel goed met zijn rug, maar klussen zit er nu ff niet in :( maar ja we zien over twee week ongeveer weer. Wie weet heb ik geluk en anders op naar de volgende ronde.

Nu ga ik naar bed en hoop ik dromen over beebjes :D
    Truste dames

12. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik hoop voor jullie dat hij alsnog 'geraakt' heeft!

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja komende weken weer op het wacht bankje.
    En probeer er maar weer niet te veel van te verwachten, maar toch... ergens stiekem..... ik wil zo graag.... :)
    Ik zie het kamertje al helemaal voor me, ik weet zelfs al welke ik wil en waar ik hem kan kopen enzo.
    We weten zelfs al hoe we het mijn schoonouders en zwager en vrienden gaan vertellen.
    Ik kan niet wachten op kleine voetjes en handjes in me te voelen.
    Maar ja ook de andere kant van weer een teleurstelling en weer een maand moeten wachten. Nou weet ik wel dat ik nog helemaal niet lang bezig ben zover we bezig zijn zeg maar.

Ach ja eerst maar weer rustig afwachten....;)
    Moest het gewoon ff kwijt

14. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Haha met die dingen ben ik dus oom constant bezig ! Een leuke originele manier bedenken om het de naaste familie te vertellen! Ouders opa's oma's broers en zussen.... Heb nog niet iets echt leuks gevonden maar ik ben zelf niet erg creatief dus ....

15. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ons idee kwam van mijn vriend.
    We hebben een plaatje en een tekste en die komen op puzzels. EN deze puzzels geven we in stukjes aan de mensen. En als ze die dan maken zien ze t plaatje en de boodschap.

Inmiddels hebben we t plaatje en de tekst helemaal af, alleen nu het belangrijkste nog :D

16. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Wauw dat is een heel leuk idee!
    Ik zat zelf te denken aan een leeg fotolijstje geven met een gedichtje erbij

Je merkt het nog niet, je kan me nog niet zien
    Maar als ik er straks ben, mag ik dan in dit lijstje misschien ?
    Je kan me nog niet voelen, je kan me nog niet horen,
    Nog eVen geduld lieve .......... Want ik word pas rond .... Geboren

17. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik heb in mijn hoofd om een vreselijke babyfoto (huilen, lelijk gezicht, rood) van mij en een vreselijke babyfoto van hem, plus een vlak met een vraagteken samen te stellen in photoshop als volgt:
    (foto man) X (foto mij) = ???
    Oh jee, nog ongeveer _ maanden!

En dat dan tussen gewone foto's te laten zien aan de (schoon)ouders. Kijken of ze hem snappen!

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Nath,
    Ja das ook een leuk en lief idee, dat van ons is vooral een gek idee :D maar dat past wel bij ons :p

Heey Raket,
    Whahahahhaha das ook een leuk idee, die had ik nog niet eerder gehoord :D

Zijn jullie ouders/schoonouders ook al bezig met toekomstige kleinkinderen?
    Hier wel een beetje, laten ze tenminste afentoe doorschemeren.
    Mijn schoonmoeder zei laatst tegen mij dat ze t wiegje van de jongens nog had en nog wat speelgoed. :) En mijn schoonvader had t al over pannekoeken bakken en naar de eendjes :D

19. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi meiden,
    Leuk topic
    Ik ben ook al anderhalf jaar verslaafd aan Zw forum!
    De kinderwens is hoog! Heb al sokjes voor opa in mijn kast liggen kon ze in de winkel een half jaar geleden niet laten liggen haha
    Nu nog oma :)
    Hier kort mijn verhaal:
    Wij wilden vorrig jaar al stoppen met de nuva ring, maar wegens omstandigheden gewacht, nu ging het al weer een tijd goed, maar nu moest ik wachten op het ja woord van mijn vriend.
    Hij denkt altijd over dingen heel lang na in zichzelf.
    Tot dat er vrijdag geconstateerd was dat ik na 10 jaar doorlopen met een whiplash nu een burn-out heb en een maand niet mag werken, en ik weer opnieuw gekeurd moet worden bij het UWV, was namelijk al 60% afgekeurd, hij zag in dat er altijd wel weer wat kon zijn om het uit te stellen.
    Mijn vriend kwam dinsdag thuis met een bos witte roosje, en een kaartje waarin stond dat als we weten waar we aan toe zijn( ivm het UWV) dat ie dan zijn grootste wens uit wil laten komen en heel graag een kleine met mij wil!!!!!!!
    Ben zo blij nu al :)

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    #100 catje1981, 28 jun 2012
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
    Wooooow Moederworden, dat moet denk ik een van de mooiste dingen zijn die je ooit gehoord hebt :)
    Ik hoop echt dat als jullie als op een rijtje hebben je wens vlug uit komt.

Deel Deze Pagina