Verslaafd aan kinderwens en zwangerschapspagina

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxNellexxx, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Raket78
    nee ik ben russisch :)
    ja de haast zit dus inderdaad in die cyste. Endometriose is dus niet vastgesteld bij laparoscopie... maar gyn. ze probeer zsm op natuurlijke manier zwanger raken toen halfjaar geleden die cyste was ontdekt..

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    OW haha nou goeiemorgen en een hele fijne dag ;)

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ow ja tuurlijk dat zeg je net sorry

4. Knorretje24

1 jul 2012
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hahaha!! Echt heel leuk dit forum!
    Zit gewoon lachend jullie berichtjes te lezen..

En iedereen heeft gezonde spanning door de dagen heen..
    Ik heb wel geleerd dat het ook echt een wonder is om zwanger te mogen raken!!
    Je staat er normaal helemaal niet zo bij stil dat het langer kan duren en het niet alleen simpelweg stoppen met anticonceptie is.

Moet alleen wel zeggen dat ik niet veel verhaaltjes heb gelezen waarbij het al vrij snel raak ik... :(

En jaaaa, denk dat bijna iedereen er wel naar kijkt; babykamertje, namen, wandelwagentje etc. Das juist zo leuk!!

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Welkom k orretje!

Leukpiccolina russisxh.

Nou ben benieuwd hoelang t allemaal gaat duren bij ons.. Heb vandaag een vruchtbare dag volgens mij morgen eisprong, volgens de berekening. Ik merk het zelf ook altijd trouwens, als ik in mn vruchtbare periode ben krijg ik ook meer *ahum* zin dus tsja haha vind t dan niet erg om te klussen. Maar niet elke dag hoor, jullie wel?

6. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik krijg eenmalig 2 prikken en dan 6 weken afwachten... Verder nog geen idee :)

7. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #167 Raket78, 3 jul 2012
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
    Ja dat valt me op dit forum ook wel op. Ik denk wel dat dit forum geen "dwarsdoorsnede" is. Hier komen alleen vrouwen die wel heel graag willen en dat ook willen delen, en vrouwen die advies zoeken. Veel van die vrouwen proberen een tijdje, het lukt niet en dan komen ze hier. Ik ben er van overtuigd dat het zo werkt. Als dit forum een dwarsdoorsnede is, dan zou 90% binnen het jaar zwanger zijn. Ik denk dat ik er een poll tegenaan gooi in de lounge om dit te testen.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    tja... iedereen zegt 1 jaar wachten etc maar we doen echt ons best ik heb expres mijn hele leven geen pil gebruikt om snel zwanger te worden en nu blijkt het niet te werken.. ook dat ik deze maand moet overslaan is lastig :(

Ik kwam zelf op dit forum terecht ivp cyste en dan omdat ik zwanger wilde worden en ik wist helemaal niet dat het zo lang gaat duren - ik dacht van eerste keer, dacht nog even eng - straks ben ik gelijk zwanger en moet ik mijn leven aanpassen... ook heb met gyn. gepraat erover en ze ze: wat is je wens groter voor kinderen of sport.. en zei zei dat ik zal snel zwanger worden want cyste hoeft niet in de weg te staan.. maar bleek het niet te zijn en elke maand moed zakt erin en dan weer omhoog dan denk ik- ja deze maand gaat het lukken-en dan weer - niet gelukt...
    Ik heb nu echt het strategisch aangepakt ik gebruik ovulatietesten en weet precies waneer mijn ovulatie is maar dat wil niet zeggen dat ik die ook krijg (eitje hoeft niet te springen), vitaminen voor mij en mijn man en deze maand gaan we ervoor met 1-2 glazen drank per week (hoop ik).

Dus wie weet.. wie weet. Wil als zo graag zwanger zijn net als andere meisjes hier en hoop niet dat ik iui en ivf moet.. :(((

Verder voel ik mijzelf wel beter ondersteund met gyn. en zk. dan als het niet zo was en moest ik hele jaar zelf proberen.. want nu heb ik tenminste iemand die het hele proces kan beetje begeleiden en echos etc... Ik weet nu al tenminste dat ik ovulatie niet alle links had (cyste) maar ook rechts dankzij echo op de ovulatie dagen.. en beetje professioneel advies altijd handig...
    beetje raar maar ik voel mijzelf zo afhankelijk van mijn gyn.. echt niet normaal tel altijd dagen tot afspraak etc...

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Zo jullie hebben lekker door geschreven :D
    Gister zo druk dat ik alleen afentoe ff mee heb gelezen maar geen tijd had om te schrijven :)

En nu moet ik heel ff klagen ;)
    Ik denk dat ik een griepje krijg.
    Gisteravond braaf naar de sportschool. Voor mijn uurtje fitnes en mijn uurtje zumba, in fitnes had ik geen zin maar in de zumba wel. En voor het sporten moest ik nog ff plassen (ja ja klein blaasje :D ) en toen kwam mijn eten er bijna uit. Ik was toch misselijk. En tijdens de fitness werd het er niet beter op. Mensen zeiden dat ik helemaal bleek zag. Dus ik ben na een tijdje de les uit gegaan en rustig gaan zitten. Zumba heb ik maar over geslagen. We waren tegen 23.00 thuis en ik ben bijna gelijk mijn bed ingerold. Ik voelde me echt beroerd en zielig. Slechte geslapen, aldoor wakker enzo. En vanmorgen leek het wel te gaan, beetje hoofdpijn maar verder niet. Tot ik daarstraks even naar zolder liep voor de was, en daar was de misselijkheid weer. En nu krijg ik hem niet meer weg.
    En ik haaaaaaaaaaaaaat ziekig zijn.
    Ook nog eens niet veel tijd om in mijn bed te kruipen want moet vandaag allerlei boodschappen doen.
    Maar heb mezelf tot 13.00 ongeveer vrij gegeven om hier thuis wat kleine dingen te doen, dicht bij de wc :D

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ catje
    Vervelend voor je zeg.. Beterschap hopelijk voel je, je snel beter!

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Dankjewel Moederworden :)
    Ach ja het zal wel goed komen.
    Ik ben alleen niet zo goed in ziek zijn, ik loop meestal gewoon door met als gevolg dat het langer duurt dan dat je er aan toe geeft :D

Ik heb vandaag zowaar wat dingen door geschoven naar morgen dus heb ik het wat rustiger.
    Ga nu even een uurtje slapen en dan maar eens de boven verdieping een beetje doen.

Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben :)

12. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #172 Raket78, 3 jul 2012
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
    Beterschap Catje!

Ik heb de poll geopend en die heeft zo'n 10 uur open gestaan. Had nooit verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren! Echter, ik scheen met de plaatsing van deze poll een forumregel te hebben overtreden, dat was niet de bedoeling! Het topic werd verplaatst, en om een vertekend beeld te voorkomen heb ik gevraagd of de poll gesloten kon worden.
    Je vindt hem op http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/369054-zijn-gemiddeld-lang-duurt-duurde-zwanger-raken-jou.html

Nou, het lijkt erop dat we een heel gemiddelde forumpopulatie hebben! :D

Het feit dat je zo veel verhalen hoort waarbij het allemaal moeilijk gaat, komt dus wellicht doordat er niet zo heel veel te melden is als er geen bijzonderheden zijn :(

Ik vind de poll absoluut een succesverhaal! :)

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Doe niks wat niet niet belangrijk genoeg is zou ik zeggen ;)

14. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Ik heb n vraag.. Als ik mijn pilcyclus aan zou houden, voor het rekengemak even (28dgn) dan zit ik nu op dag 18.
    Ik ben vanaf dag 11 gestart met ovu testen. Tot nu toe geen ei. Het is nog maar onze eerste ronde hoor! Maar zal ik nog verder testen of is het een verloren zaak deze ronde?? Bmm zit wel hoog en lijkt nu misschien ook wel n ietsje open.... Hmm dilemma!

Tnx voor de reacties!!

Xxxx

15. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Beterschap catje!

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee evi,

Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb maar weinig verstand van dat soort dingen. Ik weet ongeveer wanneer ik mijn ei heb en verder doen we gewoon wat we willen :) niks meten of testen nog enzo. Dus ik kan je helaas niet helpen, maar zijn hier vast mensen die er meer van weten dan ik.

Dankje Nath,
    Komt wel goed.
    Ben gewoon erg misselijk met vlagen en heb hoofdpijn.
    Denk ergens een koudje opgepakt ofzo.

17. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Haha jaa ik ben er ook nog niet zo goed in thuis! Maar moet wel testen omdat ik endometriose heb helaas!

We zullen zien

Xx

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    En dat is? ALs je wil uitleggen dan :)

19. Evi87

Evi87 Actief lid

19 jun 2012
    300
    0
    0
    Baarmoederslijmvlies buiten de baarmoeder wat dus elke keer gaat mee bloeden als je ongi bent en verschrikkelijke (pijn)klachten geeft..

Gelukkig heb ik maar graad 1 (plekjes) maar je kan ook graad 3 ofzo hebben met echt verklevingen etc..

En nog s iets anders... Ik ben er al n tijdje achter wat NOD is maar DPO???? Haha

20. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hey evi87, ik zit precies hetzelfde. Alleen zit op dag 28 van me cyclus en nog geen een keer positief getest met ovutesten..

Deel Deze Pagina