Hier ook een schuldige! Ben zowat getrouwd met dat ding... en wat heeft me vriend er een hekel aan! Soms laat ik hem expres in me tas zitten als ik thuis kom maar na 2 uur moet ik hem er toch echt uithalen
Hier ook heel veel op mn telefoon. Whatsapp, facebook, instagram, mail, ZP, foto's maken en bewerken. Maar heb daar helemaal geen problemen mee dus ga er ook niet mee stoppen haha
Bingo. Ik slaap er zelfs mee. Alleen is dochter vaak in de ochtend nog eerder met mijn telefoon pakken als de wekker daar op gaat. Mama even spelletje doen whah.. Als die kapot is pas nog scherm stuk dan ben ik helemaal van slag hwhaha alles doe ik met dat ding zit zelfs minder achter de laptop de rest van de dingen regel ik via mijn smartfoon.
Nou hier is dat echt niet van toepassing, Ik doe s morgens mijn temp in vullen op mn kaartje, Ik laat mn partner weten als ik op mn werk ben omdat ik al vroeg de deur uitga vinden wij dit prettiger dan weet hij ook dat ik veilig ben Verder app ik mn collega's afentoe als er wat is En ik speel hayday op mn tel, en zet mn wekker Meer doe ik eigenlijk niet op mn telefoon.. Ook gewoon omdat ik dat typen op dat toetsenbord heel irritant vindt Maar daarin tegen de ipad heb ik wel best vaak in mn handen, om hier op het forum te kijken en even op fb en mn mail
Hier ook. Instagram Whatsapp Facebook...Ik heb er geen problemen mee. Overigens kan ik ook prima een dagje zonder maar ik wil mijn telefoon wel altijd in de buurt hebben om bereikbaar te zijn, zeker als de kinderen op school zijn.
Sinds mijn dochter zegt dat het liedje van kinderen voor kinderen over mij gaat, maak ik me er toch schuldig aan. Kinderen voor kinderen - je staart weer naar je telefoon
Ik zit er ook zo veel op. Als ik ff niets te doen heb hup ff whats appen. Facebook en zwangerschapspagina natuurlijk
Zwangerschapspagina via telefoon? 1x gedaan en zo irritant dat vergroten heel de tijd, of is er inmiddels een mobiele versie v/d site?
Hmmm.. Niet zo erg meer. Ik kijk wel maar reageer vaak niet. In de avonden al helemaal niet meer dan zit ik te genieten op de bank!! Zonder telefoon
heeel herkenbaar! Het gaf mij iig veel rust toen ik besloot om te 'stoppen' met facebook! Ik heb de app op mijn telefoon, maar kijk er niet meer op. Gebruik het alleen voor spelletjes Maar mijn telefoon-addiction is al een heel stuk geslonken