De eerste weken van mijn zwangerschap ( tot en met week 25 ongeveer) crackers met jonge kaas....ik vind een crackertje normaal prima hoor maar ik at er wel 10 op een dag.....bij m'n oudste dochter was het watermeloen....niet normaal hoeveel ik er van at!
ik had mijn vorige zwangerschap ook zon zin in dropjes. maar had ooit eens een artikel gelezen zoiets en toen drufte ik het niet teveel meer te eten hihi Te veel drop slecht tijdens zwangerschap - GezondheidsNet
Haha, gister op mn werk koekjes gebakken. Hoefden we geen ei doorheen te doen, dus puur de mix uit het pakje. Daar had ik me toch zin in, oh! Stiekem paar stukjes bakmix opgegeten, haha! Wat je als zwangere allemaal al niet eet!
je mag gewoon ei eten hoor. als het maar niet rauw is. het beslag word gebakken dus is het niet meer rauw
Het lekkerste is het beslag en dan is het ei juist nog wel rauw In speculaas gaat trouwens ook geen ei, dus heb ik het beslag ook grotendeels rauw gegeten als reactie op de frustratie dat ik het meeste ander beslag niet mag snoepen. Mijn verslaving is momenteel blauwe kaas (niet van rauwe melk natuurlijk, niet dat ik zulke kaas ooit ben tegen gekomen), maar ik heb ook wel eens een tijdje rauwe plakjes roomboterbladerdeeg heerlijk gevonden.
Zwart/witjes ... die waren echt niet veilig. Verders viel het wel mee eigenlijk, dat was mijn enige zonde gedurende mijn zwangerschap ...
Gemengd fruit!!!!!!!!! Kijk bij elke supermarkt of groenteboer of ze die bakjes hebben liggen, ben er echt verslaafd aan...
Van die goedkope water ijsjes in zakjes... die je zelf in moet vriezen! Oh ik eet zo een hele zak per dag op... zo lekker