Schoenen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Humbly89, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Heey meiden,

Ik heb net een duur paar schoenen gekocht ( 70 euro ) bij schuurman schoenen ( een goede schoenenzaak hier ) maar ik was bij scapino aan het kijken en daar hadden ze nike sportschoenen.
    Zijn deze net zo goed als de duren schoenen? mijn zoontje kan op deze dure schoenen niet zo goed lopen, het lijkt net of hij beton mee sleept haha.

Liefs

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Volgens mij gaat het gewoon om de pasvorm.
    De schoenen van scapino zijn voor onze dochter meestal te breed. (of ik vind ze niet mooi)
    Bij schuurman kan ik echter ook niet slagen, dus ik kom meestal bij een klein winkeltje terecht dat o.a. shoesme verkoopt. Onze nieuwste aanwinst kost 90 euro, maar ze zijn wel briljant leuk.

Maargoed. volgens mij zijn scapino schoenen op zich net zo goed als andere schoenen, het gaat erom dat ze goed om het voetje van je kindje heen zitten.

edit: onze dochter moet altijd even 'leren' lopen op een paar nieuwe schoenen. Na een week of 2/3 loopt ze alsof ze niet anders gewend is, maar daarvoor ziet het er niet uit.

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    in het begin is een nieuwe schoen altijd wennen, ze zijn dan ook weer een stukje groter en dat is natuurlijk gek. Scapino heeft opzich wel goede schoenen. Ik vind het zelf alleen een nadeel dat je net goed kan zien/voelen hoe de schoentjes zitten en welke maat ze moeten hebben. Bij een echte schoenen winkel wordt er idd goed gelet op alle punten. (breedte, hoogte van de wreef) Ook weten ze vaak hoe de schoenen vallen bv shoesme valt klein.

Deel Deze Pagina