Zit hier ook erg vaak Maar ben zwanger geweest, wil het weer worden, heb een baby en wil er nog eentje, dat is wel een legitieme reden, toch?
Ja hier ook een verslaafde, Maar ik ben ook nog op andere fora Ik ben gewoon graag online. Al vanaf 2000.
zal ik me dan ook maar melden? Ik kan niet meer zonder. Ook al komt er geen 4e meer toch kom ik hier met veel plezier nog.
Joelle is terug van een avondje gezellig eten.... Maar ben weer thuis! We zouden gaan stappen, heb de computer aangeslingerd... Daar zijn we weer! Slaap lekker meiden!
Ik kijk hier ook erg vaak! Meerdere keren per dag! Maar het is zo fijn om de Nederlandse kijk op dingen te horen en in mijn eigen taal te kunnen schrijven! Zeker mbt flesvoeding ben ik hier zoveel wijzer geworden aangezien Zweden vooral een BV-land is! Een goede vriendin zit op een Zweeds forum en ik ben daar ook aangemeld maar ik vind het niets, ik typ liever lekker in mijn taaltje
verslaafd? mega mega mega verslaafd. Ik zit zoveel op zp dat mijn man de laptop had versierd met mijn verjaardag. pffff das toch nie normaal meer. Als de laptop aan gaat dan ga ik meteen op zp. Heb er idd ook erg veel van opgestoken en troost en steun gehad.
trouwens, ik heb mijn bevalling bijna live hier gedeeld met de juni mama's toen. Ik lag met weeen en laptop op de buik in het ziekenhuis. Das toch wel heel erg.
We hebben een winnaar. Jij bent het meest verslaafd Ikzelf lees meer dan dat ik schrijf, maar heb er zeker heel veel geleerd. Ben echt blij met ZP...
Ik denk regelmatig 's-avonds laat......waarom zit ik nog op die site? Het is echt een beetje raar hoor, alsof het me helpt om zwanger te worden, niet dus. Best een beetje verslaafd ja maar ach, vroeger was ik verslaafd aan computergames en nicotine, het gaat de goede kant op toch?