Hmmm ja ook ik ben schuldig! Zodra de laptop aangaat dan start zp pagina al op Ach vriendlief die moet regelmatig verhalen aan horen hihi. En daarbij vindt ik het een zeer leerzame pagina.
haha hier nog één. Laptop stond in het vensterbank. Tussendoor steeds berichtjes geplaatst bij de september mama's. Toen ik het niet meer trok deed mijn man het
Haha, en ik maar denken dat ik erg was! Dochtertje slaapt nu pas... Pffttt.. Wat doe ik? direct voor het sluiten dit nakijken!
Mag ik bijdeze jullie mede verslaafden een dikke zoen geven? Als ik hier niet afentoe iets kon vragen of de stukken lezen om ideeen op te doen zou ik een zwaaaaar gestreste paniek mammsie zijn stoppen met hier komen? NEEEEEEEEEEEEEEEEE! [-X [-X
Bij deze meld ik me ook. Ik kan het niet laten....zit vaak uren achterelkaar hier te lezen...wat ik dan allemaal lees? ALLES! Manlief vraagt zich ook af wat ik hier allemaal doe.. Is er nog meer te vinden op internet dan? Liefs
Hallo allemaal, ik heb nog maar een account sinds 4-3-09 (heel kort dus nog), maar kijk er nu al iedere dag op. Zit sinds vanochtend 09.15 uur al achter mijn laptop en ben er gewoon niet achter weg te slaan. Er staan te veel leuke/interessante/lachwekkende onderwerpen hier op de site, dat het te moeilijk is om de laptop weg te leggen. Sinds mijn vriend en ik afgelopen donderdag besloten om te stoppen met de pil (woensdag is mijn laatste) weet hij ook dat ik hier ontzettend veel op het forum zit. Vanmiddag had hij nog een leuke opmerking: Nou? Ben je inmiddels al zwanger?
Ik ben ook echt verschrikkelijk. Ik zit hier heel veel, ook al schrijf ik niet altijd wat. Mijn vriend noemt het hier moedermaffia.nl
Ja hier ook een zieke. Het begint echt niet normaal te worden soms. Ik hang hier ook al een tijdje rond, maar ben inderdaad echt verslaafd! De computer staat de hele dag aan en zodra ik een email hoor binnenkomen, kijk ik meteen. Als ik sochtends mijn hotmail opstart, heb ik vaak 30 mailtjes van lotte. Eerst dat even kijken en savonds vaak van boven naar onder heel zp rond gaan. Alleen al om te lezen, de interessante topics ben ik 1,5 uur bezig. Hier ook vaak, zoals nu met poepen (van Sasha) gaat niet goed. Ik wil niet weer de h.a. bellen, want ik hang voor Sasha nu al elke week aan de lijn geloof ik, zei mijn man meteen, anders vraag je het toch even op het forum hihi.
jep, nog een verslaafde hier. zolang zit ik er nog niet op, maar sinds ik er op zit (weer..had helaas even geen internet) ben ik er ook echt ELKE dag! als ik even weg ben geweest, ga ik gelijk kijken of er al weer iets nieuws geplaatst is. mannetje lief moet t vaak aanhoren, ook al begrijpt hij er 9 van de 10 keer geen moer van haha maar hij luisterd geduldig..of doet in ieder geval alsof haha dus verslaafd aan ZP? ja zeker!
Hier ook een verslaafde Zodra de pc aan gaat start ik als eerste mijn mail op, en daarna meteen zwangerschapspagina. Zelfs op mijn werk gluur ik regelmatig mee hiero......... Zo... Dat is eruit
Meld zich ook! And I'm proud off it! 8) Kan hier uren rond hangen en kletsen met mijn decembervriendinnetjes!
Nou ik kom me ook melden hoor. ben ook verslaaft aan het lezen en reageren hier. en ook toen ik zwanger was en lag te bevalen. afentoe even een berichtje naar me buddy en die zetten het er wel op
weet je wat het erge is? sinds ik deze pagina heb ontdekt en ik kom er niet op oehh wat ben ik dan humeurig en echt dan verveel ik me heel erg! Ik reageer dan ook niet meer op mijn vriend als ik hierop zit het is me gewoon veel te verslavend en leuk
Hallo ik ben Angela................. En......Ik ben een ZP JUNK! (nu moeten jullie klappen, omdat ik het heb gedurfd te zeggen) Haha, ik had het ook met mijn gyn erover toen, dat ik hier tot gyneacoloog, kraamverzorgster, lactatiedeskundige, opvoedkundige en nog veeeeeeeeel meer ben opgeleid! Inderdaad super bedankt allemaal. Wat zijn we weer sentimenteel he. DANK U DANK U
Hier nog eentje dus verslaafd is aan ZP hahahah Ik vind hier ech super veel informatie en ik kan hier veel kwijt Kan wel tegen mijn vriend lullen maar die snapt er toch weinig tot niks van...hoe een cyclus nou precies is enz...en welke klachten