verslaafd? hihi dat is eigenlijk nog zwak uitgedrukt mijn man zegt iedere x: aahh nee he! weer een mailtje van lotte?! hahah ja van wie anders?
Hier nog 1 hoor die verslaafd is, bij min 1e zwangerschjap las ik allen meer meer, maar nu schrijf ik ook berichtjes Ikke kijk ook altijd ff op zp op me werk ( zit nu zelfs op me werk)
Hahaha ik ben er ook verslaafd aan, zodra de laptop aan is ga ik gelijk naar zwangerschapspagina.. Vooral toen ik zwanger was en me doodverveelde zooo ik was niet van de laptop af te slaan
hier nog een zwp junkie.. er gaat geen dag voorbij dat ik niet ff kom kijken wat er allemaal gebabbeld is. het blijft leuk allemaal he
Ik vind het zelfs irritant worden hoe vaak ik hier aan het lezen ben! Dan denk ik echt 'heb ik nou niets beters te doen?!'. Ik moet mezelf echt achter de laptop vandaan slepen 's avonds anders heeft mijn man helemaal niets aan me
Gelukkig zit ik alleen s'ochtends en even s'avonds er achter anders had ik mijn man ook wel horen piepen maar kan niet meer zonder deze site