Hulp / voorbeelden gezocht (ouders) slaapkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Yes! Wij gaan onze slaapkamer aanpakken.. ;)
    6 jr terug zijn wij hier komen wonen en hebben we de vloerbedekking die er lag laten liggen (zag er heel schoon en mooi uit)
    Gauw een verfje op de muren, en klaar!

Nu ben ik t zo zat en mede door mijn astma moet de vloerbedekking weg.
    Het is een grote slaapkamer (van 2 naar 1 gemaakt door vorige bewoners)

Op de vloer komt vinyl in laminaat stijl. 9die ook bij onze oudste zoon ligt)
    De kleuren die mij mooi lijken is grijs / wit. (wit bed, witte kast, grijze spotjes zitten er al in.. plafond wil ik weer wit ipv beige..
    Er komt een grote kast, schuifdeuren aan 1 kant en aan de andere kant staat ons bed.
    Hier wil ik een leuk behangetje achter. maar wat/welke ?

Willen jullie eens voorbeelden plaatsen van jullie slaapkamers,
    en delen welke kleuren jullie hebben of mooi vinden?
    Kan ik wat inspiratie op doen.

oh ja de kleuren zijn nu bruin, creme, beige
    zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

alvast heel erg bedankt!
    Groetjes, Danielle

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

dit is de ene kant waar ons bed staat, de andere kant was een zootje maar goed daar komt toch de kast ;)

Kom maar met jullie ideetjes ;)

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik zou eens een behangwinkel binnen stappen, zoveel leuke behangetjes!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zou een mooie overschilderbaar behangetje doen met patroon.. mooi grijs schilderen. een mooi groot schilderij (misschien 2/3luik boven je bed hangen.. nu zon kleine foto ziet er een beetje armmoedig uit:) zou mooie bloempotten in de vensterbank zetten met grote vetplanten ofzo...

volgens mij hangt er nu een kleedje voor het raam of niet? zou ik plak plastic op doen je hebt hele mooie! en dan mooie lange zwarte/donker grijze gordijnen.

5. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Wj hadden achter ons bed een bos behang..
    Sorry geen foto, maar bij behang winkels zie je heel veel foto behang wat leuk is voor in je kamer..

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja die foto vind ik ook wel klein wil of een grote canvas of wat je zegt een 3 luik is ook leuk!
    Bij ons in dorp hebben ze niet veel keus in behang.
    Ik heb nu inderdaad een "valletje" zon half gordijntje
    Je kijkt hier gauw naar binnen, kan vitrage ook dan wel een hippe grijs/wit oid?

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    je zou inbetweens kunnen nemen.... zijn wat hipper dan vitrage.

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh jullie muur is precies de kleur die ik in mijn slaapkamer wil. Ik lees even mee want wij willen ook onze slaapkamer gaan aanpakken (die is nu bordeaux rood en 1 muur creme wit)

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja die bedoel ik thnx!

Maar niemand foto`s / voorbeelden?

10. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. Ik heb hetzelfde bed en wij hebben dit, begin dit jaar wit geschilderd. Onze muur erachter is antractiet grijs geworden. Moet alleen nog iets verzinnen voor boven het bed...

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh super! graag een foto! :) dat bed is een Ikea bed ;)
    Wij willen deze ook wit schilderen, is dat een beetje gelukt?

12. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ja, het viel mij nog niet tegen. Heb 't 1 keer goed in de grondlak gezet, en daarna 2 keer snel achter elkaar nog een keer met de goede lak. Wij hebben getwijfeld om een heel nieuw bed te kopen, want ze verkopen het tegenwoordig ook in het wit. Maar we hadden zoiets van; we proberen het eerst, mocht het mislukken kunnen we altijd nog naar ikea racen :D Ik heb wel wat foto's gevonden, maar geen eentje van het gehele eindresultaat waarop het goed te zien is. Dus hier een paar foto's, hopelijk krijg je een beetje een beeld. Moet er wel bijzeggen, dat wij op zolder slapen, grote vierkante open ruimte zonder schuine kanten. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel...

Bijgevoegde bestanden:

13. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    En nog eentje... Achter die witte gordijnen, staan mijn wasmachine, droger en ketel. Verder heb ik bij de deuren naar het dakterras zwarte overgordijnen hangen. Rechts van de tv, niet in beeld op deze foto...

Bijgevoegde bestanden:

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Super! dank je wel! Ik krijg zo een goed beeld van t witte bed tegen een effen muur. mooi deze stijl had ik een beetje in gedachten. top!

Ja wij zaten ook te twijfelen om een ander wit ledikant te kopen, wist niet dat ze deze zelfde ook in t wit verkopen ;) haha goed om te weten mocht het mislukken :p

15. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Wij zijn net verhuisd en hebben nu witte meubels en houtwerk en een behang wit/taupe en een taupe vloer, da's net wat anders dan bruin of grijs. (onze gordijnen worden nog veranderd - zit te denken aan een bordaux of oudroze kleur)

Deel Deze Pagina