Verslaafd aan: ....

Discussie in 'De lounge' gestart door Aleida, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens de zwangerschappen: pepermunt. En veel, heel veel, echt een drang. Ben ik ook mega van aangekomen, nu koop ik het al heel lang niet meer, maar als ik het zie loopt het water me in de mond. Cola light tot afgelopen oktober. Ik moest ervanaf (2 a 3 liter per dag) ivm. maagproblemen, cold turkey gestopt, geen last van gehad. Behalve 2 dagen knallende koppijn ;)

Nu: thee, lieft pepermunt (ja, nog steeds, maar gelukkig niet meer de snoepjes), Labello na het tandenpoetsen.

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Oordopjes....

Sinds de zwangerschap van de jongste kon ik niet meer goed tegen het geluid van manlief... nu is het zover dat ik zonder oordopjes niet meer kan slapen *zucht*

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Red Bull en Labello!

Zonder Labello word ik gek en als ik geen Red Bull in huis heb MOET ik het ergens gaan halen of ergens drinken.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Kaas. Een dag geen kaas is een dag niet geleefd in huize NooNoo.

5. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw

Hahahahaha, zat inderdaad zo:(:$

6. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    O en zelf aan red bull, alhoewel ik ben afgekickt van de hele dag door drinken:) naar max 1 op een dag.
    Het is mijn ochtenkoffie zeg maar.;)

7. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Wattenstaafjes, elke dag een paar keer. Heerlijk gevoel krijg ik dan, haha!

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Cola.. Maar dan alleen coca cola, de rest moet ik niet..

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Momenteel heb ik gewoon geen verslavingen!!!!

Ik heb 2 jaar geleden Red Bull opgegeven, was ik erg verslaafd aan, dronk ongeveer 8 tot 12 blikjes per dag.

1,5 jaar geleden ben ik gestopt met roken, ook zeer verslaafd aan, 2 pakjes per dag!!

Aangezien ik zoooooo veel moeite had met afkicken van beide verslavingen let ik gewoon goed op als ik merk dat ik iets vaker ga kopen eten of drinken...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn telefoon;) Altijd even kijken op facebook en beetje surfen op internet.. En uiteraard appen enzo.
    Mijn man vindt het irritant dat ik zo vaak op dat ding kijk;)

Verder cola light en zoetigheid/suiker in het algemeen. Probeer daar een beetje van af te kicken.

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Voor de zwangerschapnergens verslaafd aan maar nu aan warme chocolade melk, van die poeder nesquik(schrijf ik het goed)

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Suiker. Ik ben snoep verslaafd. Eet elke dag minimaal een zak snoep weg en dan tussendoor ook nog allerlei soorten suiker. Is er geen snoep pak ik een suikerklontje. Ik ben suikerverslaafd en eetverslaafd

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Verse munt thee & echte coca cola.. Heb light in huis, maar als ik dan eens een gewoon colatje drinken! Hmmmm.... ;) *water loopt me in de mond*

14. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb meerdere verslavingen, op dit moment even aan het afkicken van kaneelsnoepjes en salmiaklollies (ik was ze vergeten te kopen en ben er expres niet voor terug gereden). Drop en chips! Vooral paprika chips!!!! Die moet ik een paar x per week eten, een klein bakje is genoeg.

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

thee, als ik 's morgens geen thee heb wordt ik bloedje chagerijnig. en is zo ongeveer wat ik de rest van de dag drink, 's ochtends, 'smiddags 's avonds, ook met 35 graden hahaha
    En sambal, dat gaat bijna overal op of in. Denk ook aan soep, brood en aardappels, niet alleen in chinees eten hahahaha:D

Zit dus nu een kop thee te drinken en pizza te eten waar ik sambal op heb gedaan :p

16. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Heb een nieuwe verslaving, kiri smeerkaas!
    Om gek van te worden.. Moet ook echt DIK op mijn broodje.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

coca cola en met periodes twix en als het zou kunnen zou ik elke dag wel kaassaus eten, ik eet het nu niet overdreven vaak maar zou het wel kunnen

non food: gsm en ipad maar daar zal wel verandering in komen als ik een babytje heb

18. Linana

Linana Niet meer actief

Verslaafd aan:
    - Cola light
    - de groene ranja
    - tonijn

:D Niet tegelijkertijd hehe

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    IJS!

Zowel waterijsjes, roomijs, softijs...maar favoriet is wel B&J!

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    neusspray, maar dan wel die van het kruitvat, en als ik ga slapen MOET ik ook labello op mijn lippen:)

Deel Deze Pagina