als ik het 1 dag niet op heb krijg ik gwn de drang om het ergens te MOETEN kopen haha echt heel slecht voor je maarja ook heeeeeeel erg lekker
metworst van de slager uit enschede.... rijd er soms dan ook speciaal naar toe voor die worsten haha ( klein half uurtje rijden)
Munt thee salmiakknotsen als ik niet oppas eet ik zo een hele zak leeg op een dag... eigenlijk gebeurt dat best vaak
snoep/koekjes eigenlijk de ongezonde dingen. Ik merk dat ik iedere dag opzoek ga naar iets lekkers. Erg slecht voor me. Oja en purol, die gele, moet ik voor het slapen gaan smeren op mijn lippen anders kan ik niet slapen.
ík moet iedere dag schep ijs eten , iedere winkel waar ik langs kom en ze hebben schep ijs, moet ik naar binnen. hazelnoot mmmmm
Koffie En Hollandse aardbeien. Ik haal elke dag een doos Hollandse aardbeien en die gaat ook op! En baal dus ook heeeeeeeeeeel erg als je alleen maar Spaanse aardbeien kan krijgen want die zijn goor!
LOL IK: Suikervrije knoopjes drop, hard zout! Verschrikkelijk lekker vind ik die, helemaal in combi met cola light
oh god moet ik dat allemaal opnoemen ??? Chips, thee, koffie, pizza, escargots, partysnacks voor in de friteuse, bounty, cornflakes (coco pops), .... Hihihihi !! oh god wat ga ik op het einde van mijn zwangerschap zoooooooooooo dik zijn!!!
Honing-mosterdsaus en typen.. als ik niet achter de laptop zit, maak ik nog regelmatig tikbewegingen met m'n vingers (op een tafel, m'n knie, de rand van een glas, enz.)..