ik ben nu helemaal verslaafd aan taksi ligt altijd nu een voorraad in mijn koelkast in het begin was ik juist heel erg van yoghurt.. maar dat kan ik nu niet meer zien haha
Alles wat met fruit te maken heeft. Sapjes,smoothies,gewoon vers fruit enz..... Ik vind het zoooooo lekker nu!
Niet gemeen bedoeld maar als je verslaafd ben aan rare dingen en die ook nog in je mond wil stoppen (zoals chloor enzo) dan kan het zijn dat je een tekort heb aan iets in je lichaam Ik ben zelf niet verslaafd geweest aan vreemde dingen, tenzij je aardbeien raar noemt
Pepermuntjes. Echte wilhelmina's moeten het zijn. Niet zozeer de smaak, maar meer hoe het voelt als je erop bijt. Heerlijk. Verder graag melk en patat of pizza.
deze zwangerschap nog niet echt een verslaving gehad..in het begin leek het kipwraps met teveel chilisaus te zijn, maar als ik daar nu aan denk wordt ik misselijk bij mijn vorige zwangerschap was het eerst soep..daarna mc chickens en tegen t einde mr patatoehead chips
Moet zeggen dat t deze zwangerschap bij mij reuze meevalt.. Enige wat terug komt is af en toe de enorme trek in een goeie cappuccino en cola.. Niet meer dan 1 glas of bemer per dag natuurlijk.. Verder is t elke keer wat anders, ineens enorme trek in "iets specifieks" en dat blijft dan ook wel hangen tot dat ik t gehad heb Bij mijn vorige had ik een enorme zuivel craving.. Vooral fruitswirls, milkshakes en softijs waren niet veilig voor me
Friet frikadellen en bitterballen Pff het liefst elke dag!! Oehh en donuts bring them to mama gelukkig geen niet eetbare dingen!
Hihi grappig, want ik heb echt een gigantische hekel aan deze geuren. Sowieso sterke 'chemisch achtige'geuren hihihi... Hier een chocoladeverslaving en tompouce!!!
hier een 'frisheid' verslaving, ik ruik aan al het wasgoed. als het net gewassen is en ik het dus in de droger wil slingeren, ga ik kleding voor kleding stuk besnuffelen om zeker te zijn dat het wel fris ruikt. word er echt gek van, nog nooit last van gehad ook als ik een handdoek pak na het douchen, ruik ik eraan. en ook wanneer ik kleding uit de kast pak om aan te trekken.
ahhaha dat gesnuffel aan de kleren vanwege het wasmiddel heb ik ook, vind fris gewassen kleding zo lekker ruiken. en normaal taal ik echt niet naar chocolade paas eitjes ofzo, en heb zowaar een zak paas eitjes gekocht maar verder verslaafd kan ik het niet noemen haha
Ben niet echt verslaafd aan iets, maar ik ben normaal bijvoorbeeld gek op yoghurt en dat lus ik de afgelopen weken ineens niet meer.. Ik heb heel lang ijskoude chocolademelk gedronken bij de lunch, maar ook dat ruikt nu ineens vies voor de rest; - Avocado - Hele zoete dingen - Witte paaseitjes
Heeeel even off topic.....je mag ongeveer 3 tot 4 kopjes koffie/cola per dag hoor Gelukkig maar want zonder koffie zou ik de zwangerschap niet overleven.