Haha, wat een grappig topic! Ik ben niet verslaafd aan een bepaalde geur. Maar in het begin van mijn zwangerschap ging ik bijna over mn nek van bepaalde douche-gels en deo's. Vooral zoete luchtjes, blehhhh!! Ik gebruik bv ook heel graag Kneipp oranjebloesem, maar van die ging ik toen zelfs bijna over mijn nek...En nu ruikt ie weer heerlijk! Vind het trouwens wel lekker om flink met de sanex-deo(spuitbus)in de rondte te gaan, haha!
IK drink liters melk en karnemelk. Verder at ik heel veel yoghurt, maar nu ook niet meer. Verder heb ik in het begin heel veel mandarijnen gegeten. Nu eigenlijk niets meer. Behalve vaak zin in kaasbroodjes.
Leuk om te lezen en ik ben niet eens zwanger Toen ik zwanger was heb ik me de eerste weken gek gegeten aan voorverpakt fruit van de AH... Een rib uit m'n lijf elke keer, maar ik voelde me zo speciaal en verwend als ik het at, heerlijk haha! De laatste weken at ik dagelijks een cornetto, die met een chocoladevulling. Soms at ik er zelfs twee of drie, echt niet normaal meer... Daarentegen heb ik maandenlang letterlijk staan kokhalzen bij de schaaltjes kibbeling in de kantine op het werk, terwijl ik die daarvoor heel graag at. Ik lust het nu ook weer, maar toen... Pffff, dat was echt de smerigste geur ever.
Ik ben verslaafd aan de zakken Red Band snoepmix!!! Dropfruitduo's, engelse drop, winegums en andere chemische troep. Ik zou mij daar helemaal misselijk mee kunnen eten! Gelukkig heb ik maar 1 zakje in de week - die verdraaid snel op is - want ik zou er wel 100 op kunnen, vrees ik.
Roomboter! Heerlijk, zo erg dat ik soms een lepeltje neem... en Benzine en dat soort luchtjes vind ik ook heerlijk ruiken! Ow en laatst was ik aan het poetsen en wilde ik bijna een hapje nemen van een schuur sponsje.... hahaha
Ow, wat zou ik graag willen dat ik iets heeeeeel graag eet nu Ik krijg amper iets weg, kotsmisselijk en inmiddels 3 kg afgevallen! Soms denk ik..... ik wil donuts!! Dan haalt mijn vriend ze en hoef ik ze niet! Dat is dus met alles zo! Avondeten krijg ik vanaf week 6 al niet meer weg.
Hahaha, wat heerlijk om te lezen dit! Ik heb geen verslavingen ofzo, maar wel dat ik INEENS naar de winkel moet om datgene te halen waar ik op dat moment ineens trek in heb. Voorbeeld: gister lag ik de hele dag op de bank met barstende koppijn, en INEENS ging er zo'n signaaltje naar m'n hersenen dat zei: 'PICCOLINIS!!!!' Dus toen ben ik, met m'n barstende koppijn, de auto in gesprongen op piccolinis te gaan halen. Jammie
Hier van die goedkope diepvriesijsjes die bij de ranja liggen in de supermarkt. Die moet je dan thuis zelf invriezen,oooh heerlijk!
Friet met Mayo ... En fris.. (natuurlijk hou ik mij in.. maar af en toe zondigen heerlijk).. Overigens altijd zin gehad in pizza maar sinds de zwangerschap kan ik het niet ruiken en vind het verschrikkelijk smaken.