Ik wil graag nog een voedingsbeha kopen voor als ons kindje er is. Maar welke maat moet ik kopen? Ik heb normaal 85D.
Volgens mijn kraamverzorgster moet je dan ook een voedings BH kopen in die maat. Deze bh's rekken namelijk mee als je stuwing krijgt. Ik heb het zo gedaan en bij mij ging het goed.
pff ik had eigenlijk 75 DD... maarja ik wilde geen hopen geld uitegeven voor een voedingsbh {vreselijk lelijke dingen!} dus heb er bij de hema 2 gekocht, in 80d hij past eigenlijk prima maar ik ben echt een muts en zou me het liefst mijn bh zo strak zetten dat ik niet meer kan ademen! hahaha
nou ik ben van 75c naar 75 E gegaan hebben ze die maat niet in de voedingsBH bij de hema echt balen ,welke maat zou ik nu nodig hebben? ik ben eigenlijk ook niet van plan om zn duren te halen! groetjes krulliewullie
mss een tip! De voedings en zwangerschapsbh's zijn bij de hema in de aanbieding zoals ook de zwangerschaps slips en strings! scheelt best wel. Ik heb meteen 2 stuks gekocht en ze zitten heerlijk haha mn borsten zijn al een maat gegroeid en knapten bijna uit mn gewone bh
klopt ik heb ook zn string gekocht en echt super fijn,voedingsBH's moet ik ff kijken want we zitten met de maat die ze niet hebben! fijne jaarwisseling allemaal groetjes krulliewullie
Ja, ik heb geen idee welke cup ik nu heb, ik heb normaal C en heb nu een meegroeiBH D, maar dat ding groeit immers mee, dus wat moet het dan worden? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er nu nog niet zo mee bezig houd.
voedingsbh's zijn ook rekbaar...... ik het gewoon het voordeel dat ik normaal zo'n muts ben die het liefst gestikt word in me bh's dus nu heb ik gewoon een grotere omtrek maar eignlik had ik ook liever een 75 gehad dan een 80... maja ik doe het heirmee en mocht het voeden me zo super bevallen kan ik nog altijd een duurder kopen.... maar moet zeggen ik heb de bh vandaag al de hele dag aan en het bevalt goed! Oja dames, neem een bh mee naar huis en pas gewoon lekker thuis, zijn z eniet goe dkrijg je gewoon je centjes terug! Oja en bij de prental zijn ze geloof ik ook niet zo heel duur misschien hebben ze daar wel andere maten, geloof dat ze daar rond de 20euro kosten!
voedingsbh's zijn ook rekbaar...... ik het gewoon het voordeel dat ik normaal zo'n muts ben die het liefst gestikt word in me bh's dus nu heb ik gewoon een grotere omtrek maar eignlik had ik ook liever een 75 gehad dan een 80... maja ik doe het heirmee en mocht het voeden me zo super bevallen kan ik nog altijd een duurder kopen.... maar moet zeggen ik heb de bh vandaag al de hele dag aan en het bevalt goed! Oja dames, neem een bh mee naar huis en pas gewoon lekker thuis, zijn z eniet goe dkrijg je gewoon je centjes terug! Oja en bij de prental zijn ze geloof ik ook niet zo heel duur misschien hebben ze daar wel andere maten, geloof dat ze daar rond de 20euro kosten!