kijk s'morgens meteen als de kids naar school zijn,en overdag een paar keer. denk wel dat het tegen een verslaving aan zit.
Ik vind het niet zo leuk als ik een paar dagen niet kan kijken, maar kan d'r op zich mee leven als het gewoon even een paar dagen niet kan. Anders ben ik hier echt iedere dag ten minste een keer te vinden. Een beetje dus...
Ik kom elke dag wel even om te lezen hoe het met mijn vriendinnen gaat. Soms reageer ik ook op andere topics maar daar heb ik niet altijd tijd voor/zin in.. Laatste dagen wat meer tijd en dan ben ik regelmatig online..
Deze site staat gewoon de hele dag open. Ik ontbijt achter de pc, dan ga ik weer eens wat doen en dan weer effe zitten, achter de pc. Zo gaat dat de hele dag door. De één kijkt tv de hele dag en de ander zit achter de pc. Kan er ook niet echt mee zitten.
Ik ben ook aardig verslaafd eraan.Ik ben pas lid,maar toen viel me al op dat sommigen anderen ook al aardig wat berichten hadden neergezet in korte periode.Hier gaat het nu net zo,dus ik sta er niet meer van te kijken
het eerste wat ik smorgens doe is de comp aan en die blijft dan ook de helle dag aan zodat ik afentoe is op het forum kan bijlezen. toen ik zwanger wilde worden was het een stuk erger.
Yep, totally! Ik zit denk ik wel een paar uur achter de pc en deze pagina en mn mail staan constant openstaan. Zo kan ik alles bijhouden. Ik moet zeggen dat mn verlof en de stuitligging van mn meisje er erg aan bijdragen. Liefs, Duveldraakje
een beetje, nu de kleine er is probeer ik toch wel iedere dag even te kijken, maar dat lukt niet altijd. maar voor dat wesley er was.... groetjes susanne
wel een beetje...tis niet zo dat als ik een dag niet ben geweest dat ik dan ontwenningsverschijnselen krijg! hihi
Het is niet meer zo erg als toen ik nog niet zwanger was! Toen was ik echt superverslaafd.... Toen ik zwanger was werd het ietsje minder, maar kon je het nogsteeds wel verslaafd noemen.... Nu mijn wondertjes er zijn is het zo druk dat ik veel minder hier ben. Hou alleen nog (praktisch) iedere dag "de mama's" bij en verder alleen de rest als ik tijd heb Ik heb dus een beetje gestemd! Marian
Neetje verslaafd haha Ik kom elke dag par keer ff kijken maar reageer niet meer zo actief als in mn zwangerschap zelf maar heb t nu ook een stuk drukker natuurlijk. Als ik weer s zwanger ben van de 2e dan zal ik vast weer meer posten haha
Nee. Nee, echt niet. Ik zie 'nee' er niet bij staan, mag je wel 'nee' stemmen dan, zeg maar denkbeeldig?
Kun je een pil voor krijgen trouwens zag ik vandaag bij Oprah! Takes the red out of the brain .... hmmmmm.
Ben verslaafd, vind het erg gezellig, maar ook af en toe moeilijk... ik zou zo graag willen dat het voor ons deze keer ook gaat lukken.... Liefs, Patries