Ik zag laatst een reclame over een nieuw programma. Het ging over Tattoos. Volgens mij is het tattoo stories? Er was in de reclame een 'vollere' vrouw te zien die wat vertelde(en volgens mij werd ze ook emotioneel?) ik heb de reclame ongeveer een week geleden voorbij zien komen.... Weet iemand welke reclame en welk programma ik bedoel? ik kan hem namelijk niet meer vinden via het internet!
Zou goed kunnen. Maar is niet erg nieuw meer. Ze zenden de serie nu al voor de tweede keer uit en doen alsof het gewoon doorgaat. Is elke dag op RTL 5.
Nee sorry, ik zal even kijken of ik de reclame vandaag even kan zien. Misschien dat ik je dan kan helpen.
Wat zei ze in die reclame? Over een zwangerschap? Want dan weet ik wie het is, misschien kan zij je dan verder helpen? Weet trouwens niet of ze lid is van zwp...
Dankjulliewel voor het meedenken. Ik weet niet meer wat ze zei ik hoorde het niet goed en het ging zo snel voorbij.... Ik stond in de keuken en keek toevallig naar de tv. Ze lijkt alleen zoveeeeeel op me buurvrouw!! Vandaar dat ik hem nogmaals wil zien om te kijken of het ook echt me buurvrouw is!
Dan is het iemand anders Die ik ken uit de serie komt uit NH... Is het misschien deze aflevering? Tattoo stories - Aflevering 3 - 27-11-2013 - TVblik
Die gaat over een man die een tattoo zet van Ludo uit gtst? Staat er geen foto op google van de serie? Dat ik haar nog een keer kan zien? Dan zie ik het namelijk meteen of we het over dezelfde persoon hebben
Gaat niet alleen over die Ludo man hoor, het andere verhaal bedoel ik dan Zal even kijken of ik een foto kan sturen via pb...