Ik vind het wel heavy dat je dan totaal overvallen wordt en dan ook nog a plein public! Ik hoop van harte dat ze de juiste nazorg ook daadwerkelijk krijgen. Niet dat de aflevering geweest is, kijkcijfers binnen en toedeledoki! Respect voor die mensen en hun familie.
Als de uitzending zwart-wit was geweest deed Cruella DeVille mee...die vriendin, dat kapsel en die oogschaduw.
Ik vind het een goede wending dat die zoon ook naar een kliniek gaat! Erg heftige aflevering dit, heb er trouwens wel een hard hoofd in...
Aar wauww wat ziet ze er nu al goed uit! Ik dacht het zelfde over de rook kwalm daar in de kamer maar ik denk dat iedereen die rookt op zo een moment wel een heel pakje wil op roken!! Ben zelf een roker geweest en in stress situaties greep ik meteen naar de sigaretten
Hmm ze zeggen nu een maand in het Safe house, dit is normaal een halfjaar dus die snap ik niet helemaal..
Wat een verschil met hoe ze uit Thailand kwam en net in de voorstukjes eruit zag. Onverzorgd, pukkels en noem maar op. Het maakt zoveel kapot. Ik denk niet dat ze het gaat redden.
Wat zonde wat was ze mooi geworden in de kliniek zeg. En in het voorstukje van de reclame had ze weer een junken kop sorry dat ik het zo zeg. Vind deze aflevering wel heftig zeg !!
Ja inderdaad Maar goed..die kerel wat mee naar buiten kwam zag ook niet frisjes uit. En het is zeker niet altijd zo,maar....wie met pek omgaat wordt ermee besmet