Zat net Dr Phil te kijken over verslaafde mensen.. en er kwam een vrouw voorbij, van 5,5 maand zwanger en zat aan een of andere drug!!!! Toen lieten ze wat verslaafde babies voorbij komen, eentje was er verslaag aan cocaïne, de andere baby aan Meth.. ohhhhh tranen sprongen in mn ogen!! Ik snap niet dat moeders zo egoïstisch zijn zeg.. die kindjes moeten bij de geboorte al afkicken!! En ook nog een de kans dat ze geplaatst worden bij jeugdzorg.. Heb er geen woorden voor! Je had die babietjes moeten zien.. godsamme zeg..
Ik heb ook die babytjes gezien. Echt verschrikkelijk ja. Kreeg gewoon kippevel over mijn hele lichaam zo zielig.
Heb t ook gezien, zat huilend op de bank...vreselijk al die kleine onschuldige baby's en dan al door zo'n hel gaan. Omdat ''moeder'' zo egoistisch is....iets anders kan er bij mij niet in hoor.
Ik heb heel erg de neiging om te gaan kijken, maar heb geen zin om nu als een wrak achter de computer te gaan zitten. De tranen springen al in mijn ogen als ik dit lees, laat staan als ik dat filmpje ga kijken.. Wat zielig voor die kindjes..
Denk niet dat het per defenitie egoistisch is van die moeders. Het zijn verslaafden, dan berederneer je niet meer normaal. En ja het is egoistisch maar ik denk dat hun echt buiten de realiteit staan. En inderdaad walgelijk om te zien die verslaafde babies. Ik zag het gisteren tijdens een voorstukje al, heb niet gekeken vandaag, veelste naar om te zien ook. Ik vind het al zielig dat mijn dochter last van haar tandjes heeft die doorkomen.
mijn 2 kinderen hebben beide moeten afkicken....... het is echt heel sneu om te zien..... bij mij was het "gelukkig" noodzaak..... ik was dus totaal niet egoistisch oid. ik ben chronische ziek en heb heel veel medicatie moeten gebruiken, ook mijn dagelijkse dosig prednison 30mg ging door....wat tijdens de zwangerschappen 60 werd. dit kregen hun natuurlijk ook al die tijd binnen, en hebben af moeten kicken..... dit deden ze door gewoon steeds wel een beetje te geven maar steeds minder, met 1,5 week was het helemaal klaar en ging het met de kids ook goed.
Alleen al het zien van dat korte stukje op YOUtube maakte me aan het huilen. Oh wat zijn sommige mensen toch vreselijk slecht! zoveel mensen die geen kinderen kunnen krijgen en ze zoooo graag willen en met alle liefde zouden dragen en opvoeden en dan dit soort tuig die zo makkelijk een kind krijgt. BAH!:x
mmm..ja dan is mijn reactie w.s wel iets te, maar ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel. Die vrouw liegt gewoon tegen dr man, gebruikt stiekem drugs en brengt zo het leven van dr eigen kindje in gevaar. Daar kan ik gewoon niet bij! Meiden die med. MOETEN gebruiken, dat vind ik weer een heel ander verhaal. Dat gaat gewoon om je eigen gezondheid en mogelijk ook die van je baby/ Daar was bij de babys ook geen sprake van.
Ik bedoelde het ook niet naar jou toe ik bedoelde het meer als dat ik het heel erg sneu vind vooral omdat ik het dus van dichtbij heb meegemaakt, maar dat ik gelukkig naar alle eer en geweten kan zeggen dat ik het niet deed omdat ik verslaafd was, want dan geef ik je indd gelijk,
Ooooh vreselijk he! Had het al eens eerder gezien op BBC....die arme kleintjes! Mekkeren als een klein geitje omdat ze het zo zwaar hebben....
Dit is n ander vehaal. Jij bent absoluut niet egoistisch! Jij bent ziek en je hebt geen keus. Maar deze vrouwen zijn zware junks! Spuite en slikke dr eigen naar de klote! Da zijn egoisten. En super goed om te horen dat t goed gaat met je kids!
ik heb het gehad op mijn vroegere werk (couveuseafdeling). Achteraf ben ik blij dat ik toen nog geen moeder was, want man oh man, dan had ik er af en toe 1 onder mijn jas mee naar huis genomen!!!! Ik heb verschillende afkickertjes gezien, van medicijnen, antidepressiva en van drugs. Het afkicken van antidepressiva en van drugs ging een soort van gelijk, alleen de liefde van de moeder maakte het verschil!!!!! plus t feit dat ze niet weten wat de drugs (en het afkicken) op de lange termijn voor schade heeft verricht!
heb t niet gezien maar wel direct meegemaakt , mijn neefje is verslaafd geboren en ik als schoonzus bleef nog achter mijn schoonzusje staan ..... zooo dom voel ik me nu :S neefje is nu pleegkind van mn schoonouders en dat heeft voor heel veel gedonder gezorgd in de familie mijn zwager is ook uit de ouderlijke macht gezet terwijl hij clean was maar niets gedaan heeft om zn vriendin af te laten kicken zo krom maar wat had ie moeten doen he ? mja er spelen wel meer factoren mee waardoor ZIJ oa uit de ouderlijke macht is gezet hij heeft niets gedaan en dat wordt hem verweten .
Oh wat verschrikkelijk zeg, pfff ik word al naar van dat kleine stukje Arme kindjes, ze hebben niks mis gedaan en dan zo moeten lijden