Ja ja.. nog maar 2 weken en het is zover.. het nieuwe seizoen GTST.. Even een topic om alvast in de stemming te komen...
nog maar twee weekjes wachten .... ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen. De herhalingen van de laatste 2 weken komen dan vanaf morgen weer? of is het alleen de laatste week?
ik vind het ook weer tijd worden voor gtst. Ik had ook ergens gelezen dat er een nieuwe zwangerschap zal komen. Nina of rikki misschien?
ik denk maxim.. bedoel verkracht door frederik.. dus denk dat die zwanger is.. En ik denk dat janine neergeschoten is
Yep ze is echt verkracht. En Wiet zal wel opgenomen worden in 1 of andere kliniek want ze staat niet op de foto, maar gaat ook de serie niet uit.
Mijn vriend blij natuurlijk haha. ik ben niet zo'n soapie maar vriendlief wel. Alhoewel ik wel de 1e aflevering wil zien.
volgens mij gaat die vriendin van jef dood. zwangerschap ik denk nina aangezien maxime geen kinderen meer kan krijgen
Maar Charlie zal er nu nog niet zo snel uit zijn toch? Vlak voor de zomer heeft ze dat pas aangekaart, dus ze moet er nog wel uitgeschreven worden. Dus kan best nog even duren denk ik. Jef leeft in elk geval nog, was net bij Boulevard. Het zal wel 'schokkend' worden volgens hem en hij liet in t midden of t 'wel zo goed afloopt'. Hmm mysterieus dus
zowel jef als janine zitten iig in de nieuwe serie want ze zitten bij de castfoto's... Zelf denk ik dat Nick dood gaat
Ik denk dat Rikki zwanger is. Kan er ook nog wel bij bij Rik Verders, yes het gaat bijna wéér beginnen. Enige wat ik echt volg vanaf de eerste aflevering
Eindelijk!! Heb er weer zo'n zin in! Maar wat heeft Laura aan op die foto... Sorry maar dat vind ik niet echt passen.. Maar dat heb ik wel vaker bij haar..
Kan ook niet wachten Normaal ben ik heel geen soapserie type.., maar ben het eens gaan volgen uit verveling, en inmiddels zijn we een x aantal jaren verder en volg ik het nog steeds. ' tja, wil wel weten hoe iets afloopt ' Maar goed, ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen, hoe het met Janine afloopt, met Jeff, met Wiet, etc.. Charlie blijft inderdaad nog even in de serie, sowieso tot eind dit jaar.