Q music: Ask me anything. Uitzending met een pedofiel/pedoseksueel..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Arual, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Zijn er meer die luisteren?

Ik ben wel nieuwsgierig naar de antwoorden die hij op bepaalde vragen geeft, maar sommige dingen wil ik ook niet weten, omdat dat me gewoon kippenvel geeft.

Wat vinden jullie ervan?

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heb het nu niet meer op staan, hoorde vanmiddag wel dat ze een pedofiel in de uitzending zouden hebben. Maf, ontzettend maf en kan me ook niet voorstellen dat 'je' iets van zo iemand wilt weten.

3. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik was vooral benieuwd wat de inhoud van zijn behandeling zou zijn geweest, hoe hij zelf tegen zijn pedofilie en pedoseksuele handelingen aankeek en wat hij doet om tegen zijn gevoelens in te gaan.

Maar ik moet zeggen dat ik de vragen van een ander kaliber vind en van sommige vragen moet ik zelf walgen. Ik had van hem niet willen weten hoe ver hij was gegaan, die vraag hadden ze voor mij beter over kunnen slaan!!!

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Serieus, werden er zulke vragen gesteld? :$ Walgelijk...

Had er niet bij stil gestaan, maar de vragen die jij in je hoofd had, zou ik dan inderdaad wel weer benieuwd naar zijn.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Er was bij Jong! ooit een aflevering met een fedofiel (geen actieve volgens eigen woorden) en da vond ik best boeiend omdat het met name ging over hoe hij het ervaarde, wat hij dan voelde, welke gevolgen dat had ervaarde. Deze radio uitzending heb ik niet gehoord.

6. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Die aflevering heb ik ook gezien inderdaad! Daar was ook ontzettend veel commentaar op. Wat ik dapper vond, was dat ze die pedofiel en iemand die zelf misbruikt was, naast elkaar hebben gezet en met elkaar in gesprek hebben laten gaan.

Ik heb de uitzending van Q-music ook gemist, ik ga zoeken of ik hem terug kan luisteren.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja klopt. Ik vond het respectvol gedaan.

Deel Deze Pagina