de herfst thee van pickwick is mijn favoriet , meestal sla ik lekker veel in dan kan er alle seizoenen mee door ! L.sybje
ik ben ook gek van thee! de theedoos is altijd gevuld met allerleis maakjes. ik vind ook alles lekker. huod het meest van bosvruchten, earlgrey, zoethout, honing, kaneel en alle herfstsmaakjes! heb ook kruiden die je moet laten trekken (cranberrie bijvorbeeld, goed tegen blaasontsteking). ik vind het gezellig! de zakjes bewaar ik niet, die gooi ik weg. ooh ga gelijk een pot zetten!
[quoteMila, Kan niemand die pakjes thee dan vanuit nederland naar je toesturen? Is een kleine moeite toch.. Kan jij weer verder met theeleuten. [/quote] Als ik me zusje lief aankijk zal ze dat wel doen voor me maar ja wil ook weer niet voor ieder dingetje wat ik hier niet kan kopen gaan vragen of ze het opsturen ( ik ga maandag weer naar NED dus even zien of het er is Ja idd deze ! oooo zo lekker! verheug me er al op haha en heb dan ook zo een winter gevoel
Ik altijd zakjes thee iof het moet Turkse thee zijn dat is ook zo lekker! Kennen jullie de White tea van Pickwick? dat is nou een thee waar totaal geen smaak aan zit.
Eigenlijk drink ik heel veel thee op mijn werk of als ik op visite ben. Thuis vind ik het gewoon niet lekker (zal wel aan mijn waterkoker liggen). Mijn favo smaak is groene thee en dan liefst die piramide zakjes. Nu drink ik af en toe ook venkel thee. Gr, Danielle
Hier nog een met een thee-tic... Liters gaan erdoor heen....Vind bijna alle thee lekker maar de lekkerste en gezondste leuke bijkomstigheid is VERVEINE.... losse thee zo in de pot.....hmmmm HEERLIJK
Herfstthee is mijn favoriet, jammer dat ze het niet het hele jaar hebben. Echte theeleut hier, de hele dag door drink ik thee.
Nu we het over thee hebben... Had vanmiddag een vriendin op visite, dus ging lekker een pot thee zetten. Toerwijl ik het water van de waterkoker in de theepot goot, hoorde ik een krak, en toen liep zo al het kokende water over het aanrecht heen. Theepot hoort toch niet te breken, die zijn toch juist gemaakt voor heet water zou je zeggen... Ik schrok wel even hoor.
Volgens mij gebeurt dat een keer in de zoveel tijd met een theepot. Wat wij vaak doen is er eerst even heet water in de kraan in en dan pas het kokende water erin. Volgens mijn schoonmoeder is dat beter...
Jep hier ook een theeleut. Lus echt geen koffie. De thee die ik de hele dag drink is sterke rooibos vanillethee, met een scheut warme volle melk. Jammie. En s'avonds ga ik meestal voor de lipton "marocco" thee.
Thee heerlijk bakken drink ik op een dag denk zeker 6 koppen Proeer ook altijd de nieuwste soorten uit.Mijn favoriete zijn toch wel Wintergloed, White thee met oranjebloesem en minty marocco. Liefs,Claudia
ha theeleuters! Heerlijk inderdaad. Heb net een pot op en zo de pot op... da's wel een nadeel... Die herfst thee vind ik nou juist weer echt bah! Grappig! Ook lekker is Yogi thee. Sterk gekruide thee waar je lekker melk bij MOET doen en suiker! Die vind ik weer lekker in herfst en winter! (bij de natuurwinkel of reform) En verse munt thee (alleen dan geen suiker erbij want dan springen de vullingen uit mn kiezen.. ) Of die Celestial Seasonings... Mandarin Orange Zinger... heerlijk! Thee ze! ps. ben ook dol op koffie, maar dan wel met veel opgeschuimde melk!
hubbie heeft net de nieuwe serie van pickwick meegnomen : de 4 elements ! gelijk maar even alle 4 ze zijn alle 4 caffeine vrij hebben jullie hier al ervaring mee ? L.sybje
Nog geen ervaring mee maar ga ze wel proberen.Heb wel van de week de turkisch apple en indian spycie geprobeerd!Alle bij erg lekker.