Ik ben helemaal verslaafd aan kamille thee. Ook kamille met karamel of met honing vanille vind ik geweldig lekker. Mn vriend maak je meer blij met citroen thee.
ooh die lijken mij ook super lekker ! ik ga zo een bakkie testen ... nog voorkeur voor 1tje ? L.sybje
Ik en echt een theeleut Heb 2 theedozen vol met allerlei smaken en probeer alles wat maar nieuw is op thee gebied! @Sybje,ben wel benieuwd naar de smaak Fire en Water!
nou de "calming water" gaat wel fris smaakje , smaakt koud volgens mij ook prima maar dat is niet de opzet volgens mij . citroengras hop bloemen en cotroenmelisse wel een lekkere combi maar het is een flauw theetje . nu effe de fire uitproberen ! L.sybje
Ik vindt Delightful mango/pear ook erg lekker en White Tea Jasmijn en oranje bloesem @Sybje,Nee zal idd niet de bedoeling zijn geweest om het koud te drinken!
Oeh leuk topic dit! Ik drink ook elke dag een kopje thee! Liefst bosvruchten, mmmm... Trouwens zonder suiker en melk, gezond he Die passionfruit Strawberry lijkt me ook mjammie!
nou de fire is ook al voor de helft op de belangrijkste ingredienten zijn rooibos, gember en peper. ik houd absoluut niet van gember maar die smaak heeft geen overmacht. de thee valt wel een beetje zwaar . hij lijkt wel een beetje op de winterthee maar smaakt goed ! L.sybje
kent iemand calming water? ben erg benieuwd hoe die smaakt! Ik drink het trouwens ook heel graag met melk en suiker!
ik drink normaal echt een liter of twee weg, maar tijdens zwangerschap is het helemaal over met de liefde. Drink nu voornamelijk water water en water.
Morgen als ik de boodschappen ga doen toch maar eventjes kijken dan naar die fire.Weet iemand hoe de rooibos met honing smaakt?Is dat een beetje rustgevend? Liefs,Claudia
als ik jou was zou ik wel een klein beetje oppassen met de soorten doe die bijv ontspannen .... L.sybje
Hier ook een theeleut (lust absoluut geen koffie). Ik vind Rooibosthee en Kamillethee het lekkerst, maar vandaag heb ik een nieuwe verslaving ontdekt, namelijk de smaak "Minty Marocco"... HEERLIJK..... Echt een aanrader.