minty marocco is inderdaad ook erg lekker , ik zit nu aan de turkse appletjes thee mmmmmhhh heerlijk ! L.sybje
ooww leuk topic ik hebe r een van zonnatura! de mint thee erruugg lekker! minty marocco vind ik niet echt lekker vanwege zoethout die erin zit! maar indie van zonnatura is alleen maar mint eruugggg lekker! ga even rondneuzen welke aanraders jullie hebben! liefs v van mij
Ik ben ook gek op thee soms drink ik het met melk maar de laatste tijd niet meer zo vaak. ben gek op smaakjes thee en dan vooral de zwaardere soorten ook de winterthee is favo en kaneel enz.
toen ik 1 jaar oud was was ik al gek op thee.. ik kreeg het in een fles gemixt met melk... maar dan wel zonder suiker. Drink het nu nogsteeds zo... alleen dan wel gewoon uit een beker he xx
chai thee is heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker met melk ... kennen jullie dat ? zo niet, echt proberen hoor. je kan het in de meeste supermarkten wel krijgen en het is van zonnatura.
Bij de tuinen hebben ze ook heel veel verschillende rustgevende thee .... misschien eens handig om daar te kijken xx
Ik zat net op de site van pickwick te kijken en tot mijn vreugde kon je dus thee bestellen dus ik dacht ik bestel winter glow! want dat is hier niet te krijgen. is het tijdelijk niet verkrijgbaar nou daar krijg je toch een puntmuts van :S
Een topic naar m'n hart dit ! Ik ben echt met recht een theemuts ...Heeeeeeeerlijk genieten van een lekker bakkie thee is echt een genot voor me! Ik heb woensdag van m'n moeder nog een supergrote beker gehad tijdens het shoppen en dan bestaat er niks lekkerders dan lekker op de bank kruipen met zo'n heerlijk dampende mok met thee in je handen! Oh...ga ik zo maar meteen weer ff doen ... Ikzelf vind van die nieuwste soorten pickwick thee de earth variant echt ontzettend lekker! Verder drink ik 's morgens graag good morning thee of gewoon de groene thee. Groene thee met sinaasappel vind ik ook erg lekker. Vorige maand was ik tijdens onze vakantie in Apeldoorn bij zo'n thee/koffiewinkel, Simon Levelt of zoiets?! Daar heb ik heerlijke verse thee gekocht, earl green. Ik moet binnenkort maar weer ff naar de 'grote stad' om weer nieuwe te halen!
Nu het weer sneller donker is vindt ik het helemaal lekker om met een theeglas op de bank te zitten en weet wat ik dan ook zo lekker vindt van die kanelly's van bolletje erbij of die met chocolade heerlijk!
Ik vind thee heerlijk. Drink zonder suiker/zoetjes., Ik drink meestal op werk zeker wel 5 tot 6 koppen per dag.
Thee, heerlijk, maar ik neem vaak niet de tijd om het te zetten... Maar ik drink eigenlijk meestal kruidenthee. Zelf samengesteld op soorten en wat ze doen (zuiverend, goed voor je keel, bij verkoudheid, ontspannen, ongesteld....) En verder voor makkelijk ook rooibos, en groene thee.
Hier een echte meloenthee gek! Heerlijk! Vooral nu het sneller donker is buiten vind ik het heerlijk om lekker met een kop thee voor de tv te zitten!