Dames, Ben nu net over de 4 maanden heen en ik heb nu al vrij snel last van lage rugpijn zoals wanneer je ongesteld zou moeten worden weet je wel. Echt zo'n zeurpijn. Maar ik heb zoiets van...nu al? Hebben jullie hier ook last van of last van gehad? Is het door de hormonen? Ik heb het idee dat mijn lichaam aangeeft meer te rusten maar ja ik zit nou eenmaal in een FT baan waar ik niet makkelijk weg kan en verder gaat het wel. Begin vrijdag met zwangerschapsyoga....misschien helpt het wel. Ben benieuwd of dit herkenbaar is. Alvast bedankt, Marijn
ja toen ik weeen had.. toen had ik ook lage zeurende rugpijn.. Maar lijkt me sterkt dat dat nu al bij jou het geval zou zijn ? toch ff in de gaten houden! Warme douche werkt wel!
Héél herkenbaar! En het betert er heus niet op als je nog eens moet platte rust houden ook. Had het van m'n 2 zoontjes ook, de volledige zwangerschap (en bij de eerste moest ik niet plat). Das de éne vrouw tegen de andere
Hier nog een kneus ik werk gewoon door hoor, maar loop wel elke week bij mensendieck trherapie en gisteren weer naar de huisarts geweest. bij mij is het al vanaf week 14 bal! Ongeveer vanaf week 12 gaat je lichaam het hormoon relaxine aanmaken. dit zorgt ervoor dat je gewrichten losser komen te zitten zodat je heupen dan al de ruimte gaan creeeren om er een baby doorheen te laten komen. dit losser zitten van je gewrichten voelen veel vrouwen bij hun Si gewricht. dit kan heeel veel pijn doen! maar is verder onschadelijk. zijn geen weeen ofzo.
Zwijg me van de mensendieck Ben die therapie al kots- maar dan ook kotsbeu Maar ja, wat moet, moet dan maar?
haha nee ik heb er nu nog baat bij. vooral de oefeningen voor als ik erg pijn heb zijn fijn. Maar kan me in jouw geval wel wat bij voorstellen dat je het zat bent hoor
Mjah, ik moet zoveel mogelijk op m'n zij liggen, mag niets doen in huis, maar dan langs de andere kant moet ik wel die therapie gaan doen en dus m'n sofa uit tot aan de kinae en daar een beetje gaan oefenen... Waar is de logica?
ik ben nu 19 weken en heb ook last van lage rugpijn erg vervelend maar ja niks aan te doen hoort er ook bij