Ik heb ook echt veel trek, ik moet mijzelf echt inhouden! Ik heb veel trek in zoete dingen. Groetjes Senna
gelukkig op dit moment nog helemaal niets. Bij mijn eerste zwangerschap was ik helemaal weg van de kipnuggets van de mac, terwijl ik die helemaal niet lekker vond daarvoor
Mc Flurry bij mijn dochter. Deze meer.... oa Mc Flurry, cola, patatjes met een dikke klodder mayo, eigenlijk bijna alles!
DOOPSUIKERS.... (hoe toepasselijk) maar daar ben ik eigenlijk altijd al aan verslaafd. 1 kg per week is niks haha
ik heb juist sinds ik zwanger ben absoluut geen trek meer in de mac. Ik hoef echt niets terwijl ik normaal alles wel lekker vond.
in het begin lusstte ik nog wel Big Mac, was ik normaal gek op maar gisteren even snel naar de MC gereden en heb een quarterpounder gehaald. ik werd misselijk als ik dacht aan een big Mac haha.
DROP! Kwijl kwijl kwijijhijijl ....... een zelfuitgekozen en afgewogen gemixte zak van de dropboer ... en patatje mayo, milkshake, chokomel, mentos fruit, vlavlip, en dan het liefste ... alles tegelijk hahahahaha!
drop chocola en sinds de laatste weken... rijstdesserts! Ik merk het ook wel op de weegschaal, heb er intussen 23 kilo bij. Groetjes, Wendy
ik drink heel veel melk wel 2 liter op een dag lekkkerrrrrrrr en ook heb ik vaak zin in druifjes hahahah grapig allemaal om te lezen waar iedreeen zo behoefte aan heeft! Allemaal susses en eet ze!
Patat is tegenwoordig erg favoriet. En 's Avonds voor naar bed gaan, eet ik nog een lekkere sinasappel. Terwijl ik daar nooit trek in had.